Здорожчання проїзду в метро
Здорожчання проїзду в метро
5.ua

Здорожчання проїзду у метро: лайфхак як заощадити в останню хвилину

Менше місяця залишилось до підвищення вартості проїзду в Метрополітені столиці. Чим керівники підприємства аргументують збільшення вартості, та як зуміти заощадити на поїздках напередодні підняття їх вартості до 5 гривень

Цьогоріч наприкінці травня, киян та гостей столиці попередили про те, що з 15 липня 2017 року в Києві підвищать тарифи на проїзд у муніципальному транспорті на одну гривню.

Відтак, вартість поїздки автобусом, трамваєм, тролейбусом та фунікулером має зрости до 4 грн, а метро та міською електричкою – до 5 грн. Разом із тим у підземці налаштовані вивести з обігу жетони і просять пасажирів використати куплені раніше упродовж місяця.

У чому причина, брат?

Здавалося б іще взимку нічого не віщувало стрибку вартості, а керівництво метрополітену раділо, що в 2016 році підприємство вперше за 15 років вийшло на прибуток. Тим не менше наприкінці травня, кияни отримали звістку про здорожчання проїзду. У чому ж причина і як це коментують представники підприємства?

"Минулого року, вперше за 15 років, столичний метрополітен став прибутковим. Однак, через незалежні від нас фактори, а саме зростання тарифів на електроенергію в 4,6 рази та переведення підприємства у категорію промислових, ми знову отримали непосильні збитки", - пояснив начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський.

До того ж у прес-службі відомства повідомляють, що за розрахунками фахівців обґрунтований тариф на перевезення 1 пасажира підземки зараз становить 6,64 грн., а планова собівартість 5,68 грн. Проте, розуміючи соціальну складову місто пропонує змінити вартість проїзду у підземці пропорційно до чинних тарифів на 1 гривню.

Так, разова поїздка має коштувати 5 гривень, при поповненні картки на 50 поїздок тариф становитиме 4,5 грн. А у проїзних він закладатиметься на рівні 3,87 грн. Різницю до собівартості планується компенсувати з міського бюджету.

У відомстві також наголошують, що зміна тарифу на проїзд у метрополітені не стосується невирішеної ситуації з компанією "Укррослізинг".

Good bye, жетони!

В ексклюзивному коментарі журналістам 5.UA речниця "Київського метрополітену" Наталка Макогон розповіла, що наразі у підприємстві розглядають різні варіанти заміни жетонів, зокрема і QR-код. Однак, поки у метрополітені конкретної дати виведення з обігу жетонів сказати не можуть.

"Наразі ми розглядаємо різні рішення, зокрема qr-код. Однак 100% дат поки немає. Єдине, що можна сказати, ми виводимо жетони. Є закон про електронний квиток і ми маємо собі за мету впровадити його. Однак, розуміючи навантаження та пасажиропотік, поступово це робимо. Зараз жетон картка уже 40/60. Пасажири оцінили переваги картки та проїзних квитків – економія часу та коштів", – зазначила Наталка Макогон.

Лайфхак для заощадливих

Своєю чергою, у у зв'язку з подорожчанням проїзду речниця КП "Київський метрополітен" Наталка Макогон пояснила громадянам, що робити з купленими жетонами та поповненими заздалегідь безконтактними картками для проїзду в метро. Про це йдеться у її повідомленні на сторінці у Facebook.

Так, речниця порекомендувала використати куплені жетони впродовж наступного місяця, оскільки невдовзі вони будуть виведені із обігу.

"Дуже рекомендую використати всі жетони, якщо ви раптом нащось їх накупили, за наступний місяць. Вони будуть виведені з обігу", – йдеться у повідомленні.

Також за словами Наталки Макогон, якщо громадяни поповнять безконтактну картку на 50 гривень, то матимуть змогу їздити у підземці за 3,5 гривень ще протягом півроку.

"Люди, всі, хто поповнить картку на 50 поїздок до 14 липня, матимуть змогу користуватися підземкою по 3,5 грн ще півроку", – зазначила речниця та закликала купувати безконтактні картки зараз, аби потім не стояти в чергах.

Дивіться також фотогалерею за темою:

Попередній матеріал
Україна стала частиною європейської велодоріжки, довжиною 6 тис. км
Наступний матеріал
На що розраховувати Порошенку під час історичних переговорів із Трампом – "Час. Підсумки дня"

Дочекались безвіз, дочекаємось і метро на Троєщину: Київ домовився з Китаєм про будівництво 4-ї лінії підземки

З другої спроби на "4+": у Києві відкрили відремонтовану станцію метро "Лівобережна"

"MetroPass": Тепер у столичному метро можна платити будь-якими платіжними картками