Спецперепустки
Спецперепустки Фото КМДА

Захмарні ціни на таксі, затори, спецперепустки – як кияни добиралися на роботу в перший день локдауну

Читайте по-русски
Не всім працівникам критичної інфраструктури Києва видали спецперепустки

Порожні зупинки громадського транспорту, але кілометрові затори на дорогах. У перший день суворого карантину в Києві люди масово пересіли на власні машини та стали частіше їздити на таксі, які, до речі, в рази підвищили ціну. Через складну епідемічну ситуацію міська влада дозволила користуватися громадським транспортом лише окремим категоріям громадян і за наявності спецперепусток. Втім спецквитки встигли отримати далеко не всі кияни. На зупинках виникали суперечки із правоохоронцями та водіями маршруток, які перевіряли перепустки. Усі подробиці – у сюжеті журналіста "5 каналу".

Із благань розпочався ранок понеділка в тих жителів Києва, які не мали спецперепустки для проїзду в громадському транспорті, або яким не встигли їх видати. Та тиснути на жалість виходило не у всіх.

Кияни з розумінням поставилися до складної епідемічної ситуації й масово пересіли на власні машини. Та ще й на період локдауну всі парковки зробили безкоштовними. Тут і почалося. З восьмої ранку столицю скували кілометрові затори. 

На відміну від торішнього локдауну, нині в Києві їздять метро та маршрутки і дефіциту громадського транспорту не відчувається. Проте в них так само обов’язково треба показати спецквиток і оплатити проїзд. Водії маршруток нарікають, їздять напівпорожні. Заробітку немає.

Кондукторка Світлана о пів на шосту ранку почала працювати. Кілька зупинок, розповідає, взагалі їздили порожняком. Людей не було.

"Вранці було в мене п’ять чоловік всього-навсього. Були всі у мене з перепустками. Відкрила двері – перепустка. Є в мене папірець, яким я керуюсь, тобто я теж людина, я це все розумію, але моя жалість з карману яка буде", – каже кондукторка Світлана.

Якщо в наземному транспорті перепустки перевіряє один водій чи кондуктор, то в метро цілий загін силовиків. Київський метрополітен працює, як і до локдауну. Крім плати за проїзд треба ще й показати поліцейським спецквиток і документ, що посвідчує особу.

Порожній громадський транспорт і завищені ціни на таксі. Це перший день суворого локдауну в Києві. Люди дістаються на роботу як можуть. Хтось власною машиною, а дехто орендує велосипед. Погода ж дозволяє.

На ньому досить швидко проїжджаєш усі затори, запевняє нас Сандра, яка на один день пересіла на велосипед. Вона вирішила поїхати на роботу за спецперепусткою не на таксі.

Ті ж, хто вирішив їздити на таксі, здивувалися цінам. Люди від самого ранку ділилися враженнями в соцмережах, у кого більше. Щоби скористатися послугами таксі, треба було заплатити по-різному: десь 500 гривень, а десь доходило до тисячі. А зазвичай у рази менше. Таксисти кажуть, ціни підвищилися не у всіх служб. Як правило, все залежить від заторів на дорогах.

Тим часом за справу взялися ділки, які в мережі інтернет почали продавати підроблені спецперепустки. Десь по 100 гривень, а 18-річна киянка на своїй сторінці у Facebook хотіла 200 гривень за підроблений документ. Правоохоронці відкрили кримінальне провадження.

Мирослав Солонар, Сергій Новіков, "5 канал"

Попередній матеріал
У ЦВК заявили про ознаки зникнення виборчої документації на 87-му окрузі
Наступний матеріал
У Дніпрі медики борються за життя українського військового – він дістав поранення живота
Loading...

Громадський транспорт у Києві під час локдауну працюватиме, але з обмеженнями – роз'яснення КМДА

Карантин у Києві: дитсадки і школи планують закрити, а громадський транспорт зупинити

Київщина в "червоній" зоні: як дотримуються карантину в магазинах, АЗС та громадському транспорті

Карантин у Києві: проїзд у громадському транспорті можуть дозволити тільки за спецперепустками

Роботу громадського транспорту в Києві під час локдауну обмежили – що відомо

Перший робочий день під час чергового локдауну: яка ситуація у столиці – включення