Уже 19 рік поспіль Київський міський авто-мотоклуб влаштовує на 8 березня своєрідно - проводячи Велике жіноче ралі. Цьогоріч участь у заході взяли більше 30 екіпажів жіночих екіпажів, передає кореспондент "5 каналу".
Бензин у крові - це про них. Туфлі на підборах жінки сьогодні залишили вдома, бо в них незручно тиснути на педалі, а от помада і люстерко - поряд.
Більшість екіпажів на раллі - вперше. Серед новачків й Ірина Григор'єва. У неї є не просто мета позмагатися. Рік тому жінці поставили діагноз - рак. Лікування пройшло успішно. Тепер вона хоче довести, що хвороба - це ще не вирок.
Усі маршрути раллі засекречені до самого старту. Ніхто не знає, що придумають організатори, щоб ускладнити завдання. Хвилюється навіть переможниця торішніх змагань Христина Утченко.
"Дуже хвилюємося. Дуже велика конкуренція у цьому класі. Є маленькі машинки, які за потужністю не поступаються, проте за габаритами легше", - каже Христина.
У кожному екіпажі по дві жінки. Найскладніше - штурману. Усі знаки легенд (так у автоспорті називають маршрути) читає саме він, і не просто підказує, а на час ралі стає очима водія.
У слаломі важливе і фігурне водіння, і швидкість. Таємну схему маршруту із загадковими петлями відкривають вже перед змаганнями. Цього року організатори вирішили бути оригінальними і зробили слаломні фігури у вигляді цифри "8", щоб жінки не забували, що сьогодні не лише змагання, але і свято.
Якщо вісімка це ще розминка, то інші фігури слалому - вже не жарти. Що саме довелося долати жінкам за кермом – дивіться у сюжеті:
Традиційно Велике жіноче ралі символізує не лише початок весни, а й розпочинає сезон автоспорту.
Юлія Божко, Руслан Альмухамедов, "5 канал"
Дивіться також фотогалерею за темою:
Женевський автосалон-2017: Mercedes, Alfa Romeo та Volkswagen представили свої новинки – фоторепортаж