Фото із відкритих джерел

У Києві заборонили розганятися до 80 км/год – а потім на 7 вулицях таки дозволили

    Читайте по-русски
    Як відомо, за останні 3,5 роки на вулицях, де дозволяли підвищення швидкості, загинуло 182 особи, 1789 дістали травми

    Очікуваного збільшення швидкості руху транспорту до 80 км/год на 17 вулицях Києва з 1 квітня не буде. Про це повідомили в Київській міській державній адміністрації.

    Пояснили це рішення тим, що жодна з 17 вулиць, де пом’якшували швидкісні обмеження, "не відповідає повністю необхідним критеріям" через високий рівень аварійності з тяжкими наслідками.

    "Обстеження показало, що жодна з 17 вулиць не відповідає повністю необхідним критеріям, що визначені Правилами дорожнього руху та методикою прийняття рішень про встановлення обмежень швидкості, а також чинним державним нормам та стандартам", – повідомив директор Центру організації дорожнього руху Віктор Черній.

    За його словами, за останні 3,5 роки на вулицях, де дозволяли підвищення швидкості, загинуло 182 особи, 1789 дістали травми. 

    Однак уже сьогодні, 1 квітня, столична влада змінила рішення і дозволила водіям їздити із швидкістю 80 км/год на деяких дорогах. Про це заявив перший заступник голови Микола Поворозник, йдеться на сайті КМДА.

    "Враховуючи суспільний резонанс, який викликало обмеження швидкісного режиму на низці столичних вулиць, місто спільно з поліцією вирішило дозволити рух окремими дорогами, визначеними рішенням Київської міської ради, із швидкістю до 80 км/год", – зазначив Поворозник.

    За його словами, мова про сім ділянок:

    • просп. Р. Шухевича (від Північного мосту до вул. Оноре де Бальзака);
    • вул. Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
    • Наддніпрянське шосе;
    • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
    • Столичне шосе (до вул. Академіка Заболотного);
    • вул. Саперно-Слобідська (від вул. М. Грінченка до Північного мосту);
    • просп. М. Бажана (від Північного мосту до Харківської площі).

    "Водночас спільні робочі групи фахівців Центру організації дорожнього руху, поліції та інших зацікавлених осіб проведуть обстеження та аналіз швидкісного режиму, враховуючи містобудівну ситуацію, яка істотно змінилася з моменту прийняття рішення Київрадою в жовтні 2018 року", – додав Поворозник.

    Читайте також: у Києві вводять жорсткий карантин: з понеділка закриваються дитсадки і зупиняється громадський транспорт

    Попередній матеріал
    Автівка, що стежила за депутатом Київради від "ЄС", раніше "засвітилася" на акції проплачених "тітушок" – Погребиський
    Наступний матеріал
    Росія готує провокації проти України як привід для вторгнення на Донбас – розвідка
    Loading...

    Суцільні ями: коли відремонтують дорогу державного значення на Черкащині – сюжет

    Боротьба із заторами в Києві: влада обмежила рух вантажівок у години пік – як реагують водії

    У Києві під час локдауну курсуватиме додатковий громадський транспорт