Уповноважений Верховної Ради з прав людини Валерія Лутковська назвала сексистською і дискримінаційною рекламу у соцмережі Facebook виробника пиріжків з сосискою "Київська перепічка", в якій зображені оголені жінки. Про це повідомляє прес-служба омбудсмена.
"Під час здійснення контролю за дотриманням рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, Секретаріатом Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини постійно проводиться моніторинг реклами на предмет виявлення зображень або тверджень, які є дискримінаційними за ознакою статі людини. За наслідками моніторингу 26 жовтня 2017 року у соціальній мережі Facebook виявлено рекламу Київської перепічки із зображеннями оголених частин жіночого тіла та сексистськими написами", – йдеться в повідомленні.
Згідно ЗУ "Про рекламу", вона не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності; забороняється розповсюджувати рекламу, що містить елементи приниження людської честі та гідності; розміщувати в рекламі твердження, які є дискримінаційними, у тому числі за ознакою статі (статті 7 та 8 Закону України "Про рекламу").
Крім того, реклама може вважатися дискримінаційною та порушувати добросовісну маркетингову практику, якщо реклама зображує жінку як прикрасу, включає натяки на сексуальність людей, які нічим не пов’язані з рекламованим продуктом, та не мають прямих асоціацій зі споживанням рекламованого товару.
"З огляду на це, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини звернулась до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з проханням перевірити рекламу Київської перепічки на предмет відповідності її Закону України "Про рекламу", – зазначається в повідомленні.
Дивіться також фотогалерею за темою:
Глазурована геометрія: Український архітектор підкорила світ унікальними десертами – фото

























