day.kyiv.ua

Кличко знає кілька шляхів вирішення проблеми заторів у Києві

Міський голова зазначає, що однією з основних проблем є паркування у центрі міста та неоптимальна робота громадського транспорту

Міський голова столиці Віталій Кличко каже, що є кілька шляхів вирішення проблеми заторів у столиці. Про це він заявив в ефірі одного з українських телеканалів, передає прес-служба КМДА.

Так, Кличко зазначив, що велика кількість столичних вулиць були сплановані та збудовані після Другої світової війни і не були розраховані на таку кількість транспорту. Водночас, вирішення цієї проблеми є.

"По-перше, треба навести лад із паркуванням. Не таємниця, що часто узбіччя вулиць зайняті припаркованими автомобілями з обох боків. Іноді водії кидають автівки, перекриваючи дві смуги руху. Хочу нагадати, що вже два роки Верховна Рада не може ухвалити закон про паркування. І досі ми не маємо права евакуйовувати автомобілі, виписувати штрафи безвідповідальним водіям, які кидають автівки на проїжджій частині чи тротуарі. Ми сподіваємося, що у другому читанні закон таки проголосують", – зазначив очільник столиці.

Крім того, Кличко вважає, що будівництво перехоплюючих паркінгів на в’їздах до столиці може посприяти у вирішенні проблеми.

"Можу сказати з власного досвіду, бо багато часу прожив у США та Німеччині: у центр міста приїхати не так просто, і люди залишають автівки на перехоплюючих паркінгах і доїжджають до центру на громадському транспорті. Чому вони це роблять? Вони розуміють, що поставити автомобіль у центрі в паркінгу буде коштувати набагато дорожче. Чим далі від центру – тим дешевше. Більше того, за порушення правил паркування штрафи достатньо високі", – розповів міський голова.

Він також додав: "Впевнений, ми до цього прийдемо. Це питання наступних років".

Ще один шлях подолання проблеми, за Кличком, – це оптимізація роботи громадського транспорту. Нині столична влада разом зі Світовим банком вивчає організацію ефективних маршрутів громадського транспорту, який зможе перевозити набагато більше пасажирів, не завантажуючи вулиці.

"Сюди варто віднести і скасування маршруток, які перевозять значно менше пасажирів, ніж автобуси та тролейбуси, але створюють навантаження на дороги", – зазначив міський голова.

А от серед проблем він виділив велику кількість транзитного транспорту.

"У нас всі міста побудовані таким чином, що транспорт, який прямує через місто, повинен проїжджати через центр, створюючи додаткове навантаження та погіршуючи екологічну ситуацію. Це питання ми вирішуємо і працюємо за Київською обладміністрацією над тим, щоб Велика окружна була добудована. Це зменшить навантаження на наші вулиці", – переконаний Кличко.

Дивіться також фотогалерею за темою: 

Попередній матеріал
У законі не прописали перерахунок для пенсіонерів на окупованих територіях – Рева
Наступний матеріал
"Petya A може повернутися": СБУ попереджає про підготовку масштабної кібератаки