Черга до ліфту
Черга до ліфту 5 канал

Хто відповідає за ремонт ліфтів у столиці і як мешканці висоток обходяться без підйомника – сюжет

Читайте по-русски
Вартість капітального ремонту вантажного ліфта – майже 100 тисяч гривень

Пів години в черзі або пішки на 25 поверх. Саме перед таким вибором стоять користувачі ліфтами в одній із столичних висоток. Чому підйомники не працюють майже три місяці та як обходяться без них мешканці, розповість кореспондентка "5 каналу" Катерина Ментус.

Мешканці ось цієї троєщинської багатоповерхівки змушені стояти в чергах до підйомників, бо вантажний ліфт не працює. Через це люди змушені перевозити велосипеди та дитячі візочки 2 маленькими ліфтами, де місця обмаль.

Вантажний тут не працює вже майже 3 місяці. Причина в розриві тросів, які його підіймали та опускали.

Дмитро щодня дістається роботи на велосипеді. Однак із зупинкою вантажного ліфта вийти на вулицю стало складніше. Велосипед треба нести кілька поверхів або тіснитися в маленькому підйомнику.

"Мені дискомфорт, як бачите, кожен день їжджу на роботу на велосипеді, а тим паче кожен раз, коли з цим велосипедом зупиняюся й бачу, що люди не можуть зайти. Мені якось соромно перед ними вже", – розповідає Дмитро, мешканець будинку.

Ігорю, щоби піднятися чи спуститися з дитячим візочком, потрібно зачекати щонайменше 15 хвилин, а далі вже втиснутися до ліфта.

"Довго чекали ліфта. Вантажний не працює взагалі вже місяці три. Три ліфти почекали, щоб з 24 поверху спуститься", – каже Ігор, мешканець будинку.

Вартість капітального ремонту вантажного ліфта – майже 100 тисяч гривень. Це підрахунки комунального підприємства, яке відповідає за підйомники в районі. Тут пояснюють: ліфт не старий і поламався раптово, тому фінансування на нього не передбачили. Нині на виділені КМДА кошти ремонтують старі підйомники в інших будинках. Мешканцям цього радять або чекати наступного року, коли підприємство подасть заявку до київської влади, і сподіватися на виділення грошей, або гуртуватися і брати ініціативу в свої руки.

"Одна з програм – є програма співфінансування. Співфінансування має на увазі, що жителі самі беруть участь ось в таких капітальних ремонтах, скажімо так, зокрема відновлення ліфтів. По ліфтах відсоток участі жителів становить 5 відсотків", – каже Геннадій Синельник, головний інженер керівної компанії Деснянського району.

Мешканці будинку запевняють: таку програму їм не пропонували. І далі розраховують на допомогу від керівної компанії.

Катерина Ментус, Едвард Белінський, Валентин Стрельцов, "5 канал"

Попередній матеріал
МВФ побачив ризик відкату деяких реформ, тому заклав у програму утримання досягнутих результатів – економістка
Наступний матеріал
Сутички під ОП: затриманих активістів відпустили – подробиці
Loading...

Киян попереджають про перекриття вулиці Франка на місяць – як об'їхати

У Києві вранці сталося кілька ДТП на двох мостах – столиця знову загрузла в заторах

"Уваги нуль! Дістало вже!": мешканці прифронтового Новотошківського землею латають дірки в асфальті

Прослужить не менш як 90 років: на Київській ГАЕС після реконструкції запустили шосту турбіну

Великий ремонт доріг у Києві: з'явилася схема об'їзду закритих ділянок

Прокуратура затримала міського голову Покрова – що відомо