Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Як зазначили у "Київпастрансі", до відзначення 110-ї річниці фунікулера проводиться комплекс різних маркетингових та інформаційних заходів.
Як розповіли у КМДА, київський фунікулер будувався упродовж 1902-1905 років. Урочисте відкриття Михайлівського механічного підйому (так називали цю транспортну споруду у ті часи) відбулося 7 травня 1905 року, а перевезення пасажирів – з 8 травня. Він сполучив верхню терасу Михайлівської гори (тепер Володимирська) з вулицею Боричів тік. Колія фунікулера була завдовжки 200 м з двоколійним роз’їздом посередині. Перші вагони були напіввідкритими і вміщували по 70 пасажирів кожний.
Будівництво фунікулера дозволило вирішити важливе транспортне питання – забезпечити сполучення між Подолом та верхнім містом. Траса вибрана справді вдало – як з географічної, так і з інженерної точки зору, зазначили в міській адміністрації.
Фунікулер декілька разів реконструювали, востаннє він був оновлений 2013 року.
"Розрахунковий обсяг пасажирських перевезень фунікулера становить 4 мільйони людей за рік, хоча фактичні обсяги інколи сягали й 7,7 мільйона пасажирів. Залежно від пори року послугами фунікулера щодоби користується від 7 до 15 тисяч осіб", - сказано в повідомленні.