За його словами, адміністрація фунікулера йшла на поступки велосипедистам, аж поки інші пасажири не почали пред'являти претензії.
"У нас правила діють з минулого тижня – після того, як розгорівся цілий скандал. Люди писали скарги в міську адміністрацію на те, що їх замазують брудними колесами, що займають велосипедами весь вагон", — розповів Окольничий.
Він додав, що у метро перевозити велосипеди дозволяється не просто в складеному вигляді, а ще й у чохлі.
"Ми просимо тільки складати велосипеди", — додав директор фунікулера.
Але проти такого нововведення вже виступила "Асоціація велосипедистів Києва".
Тут заявили про те, що вимагатимуть таких умов, які б влаштували як велосипедистів, так і інших пасажирів.
"Для цього ми пропонуємо в другому або третьому купе один ряд сидінь прибрати або замінити. Це місце і двері купе позначити як місце для перевезення велосипедів, дитячих та інвалідних візків. На сходах необхідно продумати оптимальне місце розташування рампи, якою можуть користуватися пасажири з велосипедами і візками, але вона не буде створювати перешкод і іншим пасажирам", — пояснили в асоціації.
Втім, далеко не всі столичні велосипедисти вважають новий порядок роботи фунікулера порушенням своїх прав.
"Їздити в фунікулері з велосипедом – це неправильно. Я уявляю, як неприємно буде пасажирам, якщо туди зайде хтось з брудним велосипедом і забруднить чийсь одяг чи взуття", — розповів велосипедист Андрій Мельниченко.
Він додав, що альтернативна дорога поруч з фунікулером займає зовсім небагато часу.
Loading...