4 лютого українська дизайнерка Анна Кареніна (бренд Anna K) презентувала нову колекцію в рамках наймасштабнішого тижня моди у Східній Європі Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. Показ відбувся у київському ЦУМі.
У колекції переважають легкі тканини пастельних кольорів у поєднанні з чорним або кислотно-жовтим. Головний елемент – серце, романтичні рюші та банти.
"В цьому сезоні мене надихнула казка "Аліса у країні чудес". Тому що моя колекція про образ тієї дівчини, яка живе у своєму світі, вона бачить свої фарби, в неї є свої силуети, свої пропорції … Вона так галюциногенно виглядає, як і власне образ Аліси", - прокоментувала дизайнерка.
Цікаво, що моделі під час дефіле знімали себе на телефон та робили селфі. Така режисерська задумка адаптовує образ Аліси у XXI столітті.
Фоторепортаж: Презентація нової колекції українського бренду Anna K













Варто зазначити, що саме 21-річна Анна нещодавно увійшла до рейтингу журналу Forbes 30 Under 30 Europe у категорії Arts. Одяг Anna K вже кілька років підкорює Захід і на сьогодні представлений у 25 країнах світу. Зі слів дизайнерки, опинитися у престижному списку було великою несподіванкою.
"Зі всього світу вони взяли наш е-mail і написали саме нам. Це звичайно було дуже приємно … Я кожного дня жила тією думкою, що невдовзі вийде цей список і я дізнаюся результати, але відчувала, що увійду до фіналу, тому що мій батько став колись чемпіоном світу з волейболу і я розумію, що нашій сім'ї в принципі властиво відчувати себе переможцем", - розповіла Анна.
Вона також додала, що невдовзі Anna K заполонить увесь світ і навіть його змінить, що власне й написала команда дизайнерки, коли відповідала на запитання журналу "Заради чого ви робите бренд?".
"Я вважаю, що бренд Anna K наділений особливою силою … Він миттєво "вистрелив" … нас придбали головні магазини світу, нас почали одягати головні street-style зірки … всі почали фотографувати на street-style ці речі і почали в буквальному сенсі заражати цим людей, і всі почали хотіти купити ці речі. Тобто є така певна магія. Ми хочемо зробити світ Anna K", - зазначила дизайнерка.
Нагадаємо, що до списку журналу Forbes 30 Under 30 щороку входять лідери та інноватори серед сміливої та винахідливої молоді до 30 років. Кожну з десяти категорій презентує 30 найкращих у різних сферах.
Бренд Anna K народився у 2012 році, коли у віці 16 років Анна презентувала свою першу колекцію на малому подіумі тижня моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days. На даний момент колекції Anna K представлені в 40 магазинах в 25 країнах світу.
Марина Попович, 5.ua
Як повідомляв 5.ua, Бейонсе з'явилася на вулицях Парижа у сукні від українського дизайнера.