Дві години на підготовку - і українські колективи перетворюються на 20 різних націй. Одні - накладають шари гриму, а от Дмитро добряче розминається - маскуватися йому не треба - він танцює російську "Калінку-Малинку":
Першими танок заводять українці. Далі - на сцену виходять роми та індуси. Запальні дівчата з Аргентини спокушають своїм танго. А Сарочка з Абрамом витанцьовують єврейську Хава-Нагілу. Не оминули українську сцену і кавказькі парубки:
Запальні народні викрутаси характерні не кожній країні. Найпопулярніший у Японії пластичний танок сакури. Ці чотири артистки - чи не єдині в Україні, хто вивчив ці специфічні рухи.
Наталя Кузьменко, танцівниця: "Нужно изучить не только характер движения, а и проникнуть более в культуру, вглубь, потому что єто действительно сложно. С нашим европейским пониманием танца - сложно научиться японскому".
Справжній фурор на сцені влаштувало африканське плем`я. Їм фонограма для танцю не потрібна - у них своя музика:
Матвій Фрідман, артист: "В Африке построено немножко по-другому. Там не барабанщик главный, а там главный танцор - т.е. когда танцор танцует соло, барабанщик должен под него подстроиться".
Цей танок артисти вчили по Інтернету, знайшли відео африканського хореографа. А нещодавно і сам він оцінив майстерність українців копіювати гарячі рухи:
Олександр Маринич, керівник школи африканського танцю: "Тот человек, по видеозаписям которого мы учились, он нас и оценил, приятно получить высокую оценку. Любому африканцу будет приятно, что его культура изучается в какой-то совершенно другой стране".
Танців, які нині на піку популярності - не показали. Хіп-хоп, контемп, самбу хореографи обзивають попсовим захопленням:
Андрій Науменко, керівник народного ансамблю танців "Перлина": "Исполнитель народных танцев - сможет станцевать любой танец, а вот исполнитель других - народный никогда не станцует".
Тож пропонують спочатку навчитись народним ритмам, а вже потім освоювати сучасну танцювальну культуру інших країн.
Юлія Фінгарет, Ян Доброносов, "5 канал"