Газопровід
Газопровід uapress.info

Уряд попросили не підвищувати ціни на дизельне паливо і газ

    Читайте по-русски
    Гірничо-металургійна галузь споживає близько 7% дизпалива в Україні, а його вартість є важливою складовою собівартості металургійної продукції

    Підприємства гірничо-металургійного комплексу України виступили проти введення додаткового мита на імпорт дизпалива і зрідженого газу. За підрахунками експертів, такий крок обернеться для галузі додатковими фінансовими втратами в розмірі близько 300 млн грн на рік. Про це йдеться в зверненні підприємств ГМК України до прем'єр-міністра Олексію Гончаруку і міністру економіки Тимофія Мілованову, повідомляє "Обозреватель".

    Звернення, підписане президентом ОП "Укрметалургпром" Олександром Каленкова і главою Федерації металургів України Сергієм Бєлєньким, стало наслідком звернення ПАТ "Укртатнафта" і АТ "Укргазовидобування "до Мінекономіки з пропозицією провести антисубсидиційного розслідування імпорту дизпалива з РФ і ввести мито на імпорт дизельного палива і скрапленого газу. На думку підписантів, подібний крок істотно ускладнить становище підприємств ГМК, оскільки ця галузь споживає близько 7% дизпалива в Україні, а його вартість є важливою складовою собівартості металургійної продукції.

    "Останнім часом ситуація в ГМК України істотно ускладнилася як внаслідок серйозного і тривалого погіршення цінової кон'юнктури на світових ринках збуту, так і внаслідок несприятливої ​​внутрішньої політики держави. зокрема, підвищення тарифів, рентної плати і так далі. У результаті обсяги виробництва сталі в 2019 році є найнижчими за всю історію України ", - зазначено у зверненні.

    Такая ситуація, пояснили автори звернення, вже привела до повної зупинки Дніпровського металургійного заводу, агломераційної фабрики Південного ГЗК, припинення виробничих потужностей Дніпровського металургійного комбінату в Кам'янському та скорочення обсягів виробництва на ряді інших підприємств ГМК.

    "У таких умовах будь-яке підвищення вартості палива лягає тягарем на собівартість промислової продукції, збільшуючи видаткову ю частина виробництва, "вимиваючи" оборотні кошти підприємства, обмежуючи можливості для розвитку. За попередніми оцінками, в разі впровадження мита на імпорт дизпалива і зрідженого газу російського походження, ГМК України втратить близько 300 млн грн - як внаслідок зростання цін на паливо, так і збільшення вартості супутніх послуг та матеріалів, собівартість яких залежить від цін на паливо ", - пояснили автори звернення.

    За підрахунками експертів, нове мито також призведе до різкого підвищення цін на внутрішньому ринку України - і призведе до збільшення витрат споживачів майже на 13 млрд грн - в зв'язку з чим автори звернення і просять Кабмін не проводити антисубсидиційного розслідування імпорту палива з РФ і не впроваджувати нове мито. Тим більше, що підстав для такого розслідування немає: з кожним роком обсяги імпорту дизпалива з Росії знижуються, а власне виробництво - растет.

    Як відомо, металургійна галузь є одним з головних роботодавців і платників податків в Україні: на підприємствах ГМК та суміжних галузей працюють понад 700 тисяч українців, а сумарні надходження до бюджетів усіх рівнів від галузі в 2018 році склали близько 15 млрд грн. При цьому, металургія займає лідерські позиції в експорті: продаж продукції металургійних підприємств за кордон забезпечує майже 30% валютних надходжень в Україну.

    Попередній матеріал
    Кравцов отримає "не малу" грошову компенсацію за звільнення з "Укрзалізниці"
    Наступний матеріал
    Ексголова фіскалів Роман Насіров отримав в оренду від профспілки елітний маєток на 17 років – ЗМІ
    Теги:
    Loading...