Юрій Зінченко / Facebook

"Укрзалізниця" так і не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність для роботи маріупольських підприємств – директор ММК ім. Ілліча

    Навіть після проведення реконструкції перегону Комиш-Зоря – Волноваха пропускна здатність гілки становила лише 16 вантажних поїздів на добу, замість оголошеного УЗ рівня в 24 потяга

    Пропускна здатність відкритої 25 травня реконструйованої залізничної гілки між станціями Зачатівка та Розівка склала всього близько 16 вантажних поїздів на добу, що у півтора рази нижче оголошеного "Укрзалізницею" рівня в 24 вантажних потяги. Про це на сторінці у Facebook написав генеральний директор ПАТ "ММК ім. Ілліча" Юрій Зінченко.

    "Оскільки "Укрзалізниця" так і не змогла забезпечити необхідну пропускну здатність на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха для стабільної роботи маріупольських підприємств (навіть після проведення реконструкції, яка завершилася 25 травня 2017 року, і особистої участі прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана у відкритті реконструйованої гілки між станціями Зачатівка і Розівка, пропускна здатність з 2 по 6 червня становила лише близько 16 вантажних поїздів на добу, що в півтора рази нижче оголошеного "Укрзалізницею" рівня в 24 вантажних потяга), група "Метінвест" змушена була шукати альтернативні, але, на жаль, і більш дорогі варіанти поставок сировини", – зазначив він.

    "Одним із таких рішень стала закупівля вапняків на далеких ринках з доставкою морським транспортом через Маріупольський морський торговельний порт, що дозволить привезти сировину на меткомбінат без використання перегону Комиш-Зоря – Волноваха. І ось, в першій декаді червня Маріупольський порт вперше прийме партію вапняку для ММК ім. Ілліча – теплохід "NAVIOS HIOS" під прапором Греції класу Supramax (довжина 190 м, ширина 32,3 м, дедвейт 55,2 тис. тонн) привіз 52,2 тис. тонн вапняку, частина якого була вивантажена в нейтральних водах і доставлена в порт теплоходом "Behcet C". Це перша пробна поставка вапняку з ОАЕ. Від успішності цієї пробної поставки залежить, чи буде продовжена практика закупівель вапняку за кордоном в обсягах 50-55 тис. тонн на місяць і його доставка комбінатам через Маріупольський порт. В умовах недостатнього завантаження порту і з огляду на перспективність такого додатково вантажопотоку, група "Метінвест" небезпідставно розраховує, що порт впорається з поставленим завданням і вирішить питання безпечного заходу суден, оперативної та якісної перевалки при мінімальній вартості цих послуг для комбінатів", – розповів Зінченко.

    "І останній крик душі. Минулого тижня в Маріуполі прем'єр-міністр України Володимир Гройсман нарешті відкрив довгоочікувану реконструйовану ділянку Комиш-Зоря – Волноваха, побажав металургам продуктивної роботи – бо ж усі бар'єри тепер зняті. Однак навіть після цього керівник УЗ Войцех Балчун не може забезпечити меткомбінати вагонами. Результат знову нульовий. 16 вантажних поїздів ми отримували в 1 кварталі 2017 року – ще до початку реконструкції і вимушеного зниження пропуску для ремонтних вікон у квітні-травні. З боку менеджменту УЗ це або саботаж, або відверта профнепридатність", – підсумував гендиректор ПАТ "ММК ім. Ілліча".

    Попередній матеріал
    У 2017 році Україні загрожує дефіцит свинини
    Наступний матеріал
    У КПВВ в зоні АТО в чергах "застрягло" 490 автомобілів
    Теги: