zn.ua

General Electric допоможе "Укрзалізниці" оновити локомотиви

    В Україні є попит на 200-300 нових локомотивів

    Компанія GE Transportation, що входить до конгломерату General Electric, готова поставити і модернізувати для "Укрзалізниці" кількасот локомотивів. Про це повідомив генеральний менеджер GE Transportation в СНД, Європі, на Близькому Сході і в Північній Африці Гохан Бейхан, передає "Новое время".

    За оцінками Бейхана, в Україні є попит на 200-300 локомотивів. "Деякі з них будуть новими, інші будуть модернізовані", – сказав він. З його слів, в Україні є хороші умови для створення спільного виробництва і модернізації локомотивів.

    Голова GE Transportation зауважив, що хоча його компанія не є фінансовою установою, але тісно співпрацює з банками та вже має успішний досвід фінансової підтримки проектів. "У нас є фінансові інститути, які готові надавати позики", – сказав він. За його словами, вже реалізовані спільні проекти в інших країнах, більша частина яких була профінансована Ексімбанком США. "Аналогічні листи про наміри ми направили в Міністерство інфраструктури і "Укрзалізницю" для реалізації проектів в Україні", – розповів Бейхан.

    17 травня 2016 року міністр інфраструктури України Володимир Омелян розповів, що General Electric і Bombardier мають намір протестувати свої локомотиви в Україні. За словами міністра, період тестування займе від 3 до 6 місяців. Омелян зазначає, що єдина умова виробників локомотивів – це забезпечити довгострокову програму на 3-5 років. При цьому продукція буде виготовлятися в Україні.

    Керівник PR-департаменту "Укрзалізниці" Даниїл Ваховський розповів, що найближчим часом УЗ має намір провести переговори з GE Transportation. За його словами, в Україні є ділянки залізниці як з постійним, так і змінним струмом. Тому тепловози необхідно підганяти під кожну з цих ділянок. "Суть цих двосистемних електровозів в тому, що вони допоможуть нам ефективно використовувати ту інфраструктуру, яка є зараз і вже наявний рухомий склад", - пояснює він.

    Експерт у сфері транспорту Олександр Кава розповів, що локомотиви, які General Electric має намір поставляти в Україну, побудовані на заводі в Астані. Вони розраховані і сертифіковані під колію 1520 мм. За словами експерта, крім Казахстану, вони експлуатуються в Киргизстані, Туркменістані, Азербайджані, Таджикистані та Монголії. "Вони надійні і споживають менше палива, ніж локомотиви радянського виробництва, які використовуються зараз, – сказав він. – Але їх необхідно випробувати в українських умовах, оскільки наші вантажні поїзди важче і для їх пересування необхідна велика потужність".

    За словами старшого аналітика ІК "Арт Капітал" Олексія Андрійченка, УЗ потрібно буде залучити близько $2 млрд для реалізації проекту. Як джерело фінансування проекту можуть бути використані кредити великих фінансових інститутів, наприклад Європейського банку реконструкції та розвитку, випуск єврооблігацій, а також фінансовий лізинг. Нагадаємо, що раніше, підприємство вже залучало $500 млн у вигляді єврооблігацій на оновлення рухомого складу.

    Для того, щоб успішно залучити кошти на модернізацію та повернути їх "Укрзалізниці" доведеться підвищувати вартість пасажирських перевезень, зазначає Андрійченко. "Сьогодні пасажирські перевезення економічно невигідні. Рішення цієї проблеми – перспектива двох років. Як тільки питання тарифоутворення буде вирішене, то для УЗД не складно буде залучити необхідні гроші", – говорить аналітик.

    Попередній матеріал
    В Афганістані у катастрофі Ан-12 загинули двоє українців – МЗС
    Наступний матеріал
    У ЗМІ оприлюднили нові подробиці щодо зниклого літака EgyptAir

    Від сьогодні став до роботи новий керівник "Укрзалізниці"

    "Укрзалізниця" отримала нового керівника

    Через нарікання на поганий сервіс "Укрзалізниця" звільнила керівника пасажирських перевезень

    Головою правління "Укрзалізниці" призначили поляка - лідера рок-гурту