Наміри керівництва "Укрзалізниці" запровадити вільну "плаваючу" ціну на вантажні піввагони викликає стурбованість серед українських брухтозаготівельних компаній. Про це йдеться у зверненні Української асоціації вторинних металів, яке адресоване першому віце-прем'єру – міністру економічного розвитку і торгівлі Степану Кубіву, передає "МінПром".
В листі відзначається, що надання монополісту в сфері залізничних вантажоперевезень права самостійно визначати вартість послуги з надання піввагонів клієнтам неминуче призведе до підвищення цієї вартості і, як наслідок, до зростання витрат не лише власників вантажів, а й усіх учасників ринку.
Крім того, як підкреслив директор УАВтормет Володимир Бублей, можливість топ-менеджерів УЗ довільно встановлювати вартість надання піввагонів створює корупційні ризики. У асоціації нагадали, що відповідно до ст. 20 закону України "Про Антимонопольний комітет України" проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть негативно вплинути на конкуренцію на ринку, мають отримувати дозвіл АМКУ.
"Виходячи з викладеного, вважаємо, що прийняття зазначеного проекту наказу Міністерства інфраструктури України може значно погіршити становище основних учасників ринку вантажних перевезень", – наголошується у зверненні. Як вважають в Асоціації, проект наказу Мінінфраструктури підлягає ретельній оцінці регуляторного впливу, тож УАВтормет пропонує організувати обговорення даної ініціативи "Укрзалізниці" із залученням зацікавлених організацій, підприємств та їх об'єднань.