Державний "Ощадбанк" попереджає клієнтів про шахраїв, які активізувались після нещодавньої кібератаки та почали активно телефонувати клієнтам банку. Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-служба банку.
"Злочинці вирішили скористатися недавньою кібератакою та активізували дзвінки нібито від співробітників банку. Кажуть, нібито бази втрачено, потрібно надати персональні дані для їх відновлення", – зазначають у банку.
Там наголошують, що співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам для отримання персональних даних.
Також в "Ощадбанку" зазначили, що після кібератаки конфіденційність усіх банківських даних, зокрема клієнтських, збережено.
Як інформував 5.UA, 27 червня українські установи стали жертвами масштабної кібератаки, здійсненої за допомогою вірусу Petya. Згодом стало відомо, що від потужної кібератаки постраждали державний "Ощадбанк" та "Укргазбанк", а також банки "Південний", "ТАСкомбанк", "ОТП Банк".