Мінфін удосконалив процедуру порядку оформлення та подання скарг платників податків та їх розгляду органами ДФС. Згідно з повідомленням на сайті Мінфіну, відповідний наказ міністерства набув чинності з 25 листопада.
Зокрема, тепер платники податків можуть заявляти клопотання про відкритий розгляд скарги, про присутність при розгляді скарги представників засобів масової інформації, здійснювати технічну фіксацію засідання за допомогою фото-, відеозйомки, звукозапису, знайомитися з матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки з допомогою технічних засобів.
Водночас контролюючий орган нижчого рівня зобов'язаний надіслати до контролюючого органу вищого рівня, який розглядає скаргу, в електронній або письмовій формі всі документи, які стосуються розгляду скарги. Це позбавить платників необхідності "шукати" матеріали справи по різних інстанціях розгляду скарги в ДФС. Крім того, наказом введені додаткові інструменти забезпечення об'єктивності розгляду скарги. Тепер у розгляді скарги мають право брати участь представники Мінфіну, Державної регуляторної служби та представники Ради бізнес-омбудсмена.
Радника міністра фінансів Яна Бугримова наголосила: "Думаю, що удосконалення процедури адміністративного оскарження для платників податків є одним із важливих кроків щодо покращення співпраці ДФС і платників податків. Цей наказ підвищить довіру платників до процедури апеляційного оскарження та поліпшить якість такої процедури".
Як повідомляв 5.ua, ДФС планує перетворити половину інспекцій на центри обслуговування платників податків.