Олександр Коленков
фото Укрінформ

Металурги відмовляються інвестувати в корупцію і неефективність "Укрзалізниці" – керівник "Укрметалургпрому"

    Каленков звинуватив керівництво "УЗ" у невмінні організувати перевізний процес та запропонував власний варіант вирішення фінансових проблем

    Президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков прокоментував плани голови ПАТ "Укрзалізниця" Войцеха Балчуна підвищити тарифи на вантажні залізничні перевезення у 2017 р., передає UAprom.

    "Балчун говорить про підвищення внутрішніх залізничних тарифів, а сам має намір дати знижку для транзитних вантажів "Металоінвесту". Це нонсенс! Чому українські металурги мають субсидіювати зарубіжних конкурентів, зокрема російських? Тоді нехай Укрзалізниця дає знижки рударям на західних переходах, вони їм теж не завадять", – зазначив він.

    Відповідно до даних Каленкова, наразі ведуться переговори про надання знижок у розмірі $30-40 млн на транзитні перевезення вантажів. "Ці недоотримані доходи "УЗ" згодом захоче компенсувати шляхом підвищення тарифу для внутрішніх споживачів. Де логіка?" – обурюється Каленков.

    Керівник "Укрметалургпрому" також зазначив, що ще досі "УЗ" не оприлюднювала цілей спрямування отриманих нею від попередніх підвищень коштів. "Куди пішли гроші від попередніх індексацій? Обіцяли звіт, обіцяли масштабну інвестпрограму, а їх ніхто в очі не бачив", – каже очільник.

    У самого Каленкова є пропозиція щодо вирішення фінансових проблем залізниці: "Ще нещодавно йшлося про те, що на корупційних схемах Укрзалізниця втрачає до 20 млрд грн. Знайдіть ці гроші, їх набагато більше, ніж тих, які отримають від підвищення тарифів", – наголосив він та додав, що Балчун обіцяв Прем'єр-міністру України 7 млрд грн і якщо їх знайти, то підвищувати тарифи на залізниці не доведеться.

    "Металурги відмовляються інвестувати в корупцію і неефективність "УЗ", які визнають самі керівники залізниці. Крім того, ми відмовляємося компенсувати простої, що позначаються на прибутковості "УЗ", зокрема з огляду на невміння організувати перевізний процес: зриваються плани поставок через несвоєчасну доставку дизпалива. А саме паливо як закуповувалося, так і закуповується неефективно, за завищеними цінами ", – підсумував керівник "Укрметалургпрому".

    Нагадаємо, державна компанія-перевізник повідомила про створення філії на базі ПАТ "Укрзалізниця".

    Попередній матеріал
    У Києві на Печерську автокран упав на приватний будинок
    Наступний матеріал
    Україна випустить облігацій на $1 млрд під гарантії США

    Суд арештував чиновника філії "Укрзалізниці"

    Реформи в "Укрзалізниці": незабаром вокзали, станції та потяги патрулюватиме спецохорона

    Балчун – про корупцію в "Укрзалізниці": Я не передбачав, що це настільки серйозна проблема

    Голова "Укрзалізниці": Новий потяг Skoda два роки стоїть у кущах, бо не підготовлено програми сервісного обслуговування