відкриті джерела

Президент "Укрметалургпрому": "Бізнес повинен мати доступ до стратегії УЗ, інакше вона залишиться гальмом для економіки"

    За словами президента "Укрметалургпрому", державний монополіст ігнорував бізнес під час підготовки стратегії розвитку

    Президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков розкритикував презентовану "Укрзалізницею" стратегію розвитку УЗ на період 2017-2021 років, назвавши державного монополіста "гальмом економіки, непрозорою і неповороткою "державою в державі". Про це йдеться в матеріалі Каленкова, що розміщений на сайті "Укрметалургпрому".

    "Перший погляд на стратегію, що розміщена на сайті УЗ, дає розуміння того, що це просто набір "хотілок" залізничників, зокрема, яким саме чином вони можуть хвацько витратити 148 млрд грн… Які інвестиційні проекти є пріоритетними? Де обґрунтування їх ефективності? Чому акцент зроблений на рівнях зарплат залізничників, але немає ні слова про продуктивність (т.км./чол)?" – акцентує на великій кількості питань до презентованої стратегії президент "Укрметалургпрому".

    За словами Каленкова, державний монополіст ігнорував бізнес під час підготовки стратегії розвитку: "Обговорювати з нами деталізований фінансовий план і стратегію, схоже, ніхто не збирається, незважаючи на наші численні звернення… Бізнес як основний клієнт "Укрзалізниці" повинен мати доступ до фінплану і стратегії, а також право ставити незручні питання менеджменту – тільки так можна підвищити ефективність "Укрзалізниці"; в іншому випадку УЗ так і залишиться непрозорою і неповороткою "державою в державі", яка буде гальмом для економіки і більмом на оці для вищого керівництва країни".

    Крім того, експерт стверджує, що "Укрзалізниця" не виконує даних обіцянок. "Всі чули, як Войцех Балчун обіцяв прем'єр-міністру України Володимиру Гройсману заощадити 7 млрд грн за перший рік, як обіцяв 23 поїзди на Комиш-Зорі, як обіцяв 9 тис. вагонів в 2017 році (КМУ під це навіть ще раз пішов на безпрецедентний крок і дозволив витратити 16 млрд грн до затвердження фінплану). Тепер же нам всім зрозуміло, що немає ні першого, ні другого, ні третього (в першому кварталі 2017 року виготовлено аж 154 вантажних вагони, що незрівнянно менше заявлених планів). Тоді про яку стратегії ми говоримо?"

    Нагадаємо, 18 травня голова правління "Укрзалізниці" презентував стратегію розвитку УЗ на період 2017-2021 роки.

    Попередній матеріал
    Українські компанії та фізособи не зверталися до департаменту кіберполіції щодо атаки WannaCry
    Наступний матеріал
    Науковці розповіли, який вигляд матиме людина через 200 років
    Теги: