Стіл у ресторані

У багатого туриста виникла проблема через розмір чайових для офіціанта – дивна історія, яка заслуговує на увагу

Shutterstock

Після цього він категорично заявив, що більше ніколи не відвідає цей регіон

Багатий італійський турист був обурений після інциденту в одному з розкішних ресторанів на Французькій Рів'єрі. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на Express.

Чоловік залишив щедрі, на його думку, чайові у розмірі 500 євро, однак офіціант вирішив, що цього недостатньо. Працівник закладу не тільки перерахував гроші, але й наздогнав туриста на паркуванні, щоб висловити йому своє невдоволення.

Офіціант без зайвих церемоній розкритикував клієнта за скупість і вимагав збільшити чайові до 1000 євро, що складало б близько 20% від загальної суми, яку турист заплатив за свій обід. Така поведінка шокувала італійця, і він категорично заявив, що більше ніколи не відвідає цей регіон.

Французька Рів'єра давно є улюбленим місцем відпочинку для заможних туристів, однак подібні інциденти з персоналом ресторанів можуть відлякувати навіть тих, хто готовий витрачати значні суми. Претензії до невідповідних чайових, як свідчать деякі туристи, вже стали своєрідною нормою на цьому розкішному курорті.

Один із відвідувачів навіть стверджує, що бачив ресторан, де мінімальний чек на людину становить 1500 євро, а інший заклад пропонує гостям забронювати "кращі" столики за вражаючу суму в 100 000 євро. Також існує інформація, що на елітних курортах персонал перевіряє фінансові можливості своїх клієнтів і веде так звані "чорні списки" тих, хто залишає недостатні, на думку працівників, чайові.

Раніше "Дивогляд" розповідав, що у США офіціантка отримала $1 тис чайових і моторошну записку від клієнта.

Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.

ПРОКОМЕНТУЙТЕ

МАТЕРІАЛИ ЗА ТЕМОЮ