Модель виявилась дуже популярною і навіть рекламує одяг Prada i Calvin Klein
[attached type="1" ids="228341"] Instagram-модель Ліл Мікела, яка активно рекламує різні люксові бренди одягу і часто фотографується зі знаменитостями, набрала вже 2,8 млн підписників. І у цьому не було б нічого дивного, адже модні блогери зараз дуже популярні у соцмережах, якби не один нюанс. Ліл Мікела насправді не людина. Це цифрова модель, створена компанією Brud із Лос-Анджелесу.
В описі акаунту Мікели вказано, що це робот, який веде активне соціальне життя і бореться за права чорношкірих і трансгендерів.
Попри те, що персонаж повністю вигаданий рекламниками, Мікела вже дала кілька інтерв’ю відомим виданням і навіть з’явилася на обкладинці журналу Highsnobiety.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що вчені розробили робота-кота, який допомагає рятувальникам.
Якщо ви втомилися від серйозних новин і хочеться трохи розслабитися, підписуйтеся на наш канал у Telegram. Дивогляд 5.UA – канал, де живуть тільки лайтові новини. Релаксуймо разом!