Відео з ним набрало 26,4 млн переглядів
Співробітник American Airlines Джош Прінкі поділився курйозним методом, який він використовує, щоб непомітно ображати надокучливих пасажирів. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на його TikTok.
Бортпровідник пояснив, що члени екіпажу "ображають" пасажирів прямо перед ними, але ті настільки зайняті, що не помічають цього. Він додав, що це єдина робота, де можна назвати когось "сміттям", і вони ще й подякують за це.
У видаленому відео, яке набрало 26,4 мільйона переглядів, Джош йде проходом літака з мішком для сміття, збираючи відходи у пасажирів. Проте, підходячи до кожного мандрівника, він знаходить спосіб "образити" їх, якщо вони раніше поводилися неналежним чином.
Секрет бортпровідника полягає у вимові. Подаючи мішок, він вимовляє: "Ви сміття", але пасажири чують це як люб'язне запитання: "Ваше сміття?". Багато користувачів соцмереж були вражені кмітливістю цього методу.
Раніше "Дивогляд" розповідав, що стюардеса назвала причини, через які пасажирів виганяють з літака.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.
Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання.