Ентузіасти дають можливість зробити внесок у відбудову України
Одна з найбільших креативних агенцій Британії Pablo, яка працює з Adidas, Nutella, Citroën та іншими відомими брендами, створила рекламну кампанію для платформи UNITED24. Про це повідомляє "Дивогляд" із посиланням на міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова.
Креативники розробили туристичні постери у ретро-стилі, які запрошують до нашої країни та демонструють історичні будівлі та туристичні місця, які постраждали від рашистів. Використовуючи QR-код можна зробити внесок на відбудову України.
Рекламна компанія вже потрапила у шорт-лист британського видання PR Week, яке присвячене індустрії піару та комунікацій.

Раніше британська розвідка повідомила, що рф серйозно готується до наступу ЗСУ на двох напрямках.
Дивіться також відео 5 каналу: HIMARS-Макіївка: 1:0 Наступ ЗСУ у березні | Хроніка 45 тижня російського вторгнення
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram Дивогляд 5.UA.
Допоможи ЗСУ – врятуй свій дім: офіційні реквізити та посилання