Бізнес-центр Gulliver

Як орендувати приміщення для офісу: правила та нюанси

БЦ Gulliver

Розташування бізнесу та організація робочого простору — важливі чинники успіху компанії.

Оренда офісу в Києві може стати потужним імпульсом для подальшого розвитку. Фахівці ринку нерухомості впевнені: успіх залежить від дотримання правил вибору офісного приміщення.

Розташування будови

Центральні райони міста асоціюються з високим рівнем престижу. Однак для центру Києва характерна проблема з паркуванням авто. Не всі будівлі мають зручний паркінг. Крім того, поблизу офісу повинна бути зручна транспортна розв'язка. Якщо клієнтам чи потенційним партнерам доведеться кружляти кварталами у пошуках місця для паркування, вони не будуть налаштовані  на подальшу співпрацю. 

Чудову транспортну розв'язку має бізнес-центр у ТРЦ "Гулівер", розташований на правому березі Дніпра. Поруч 3 станції метро. Комплекс побудований у Печерському районі — культурному, історичному та діловому центрі Києва. Торговий центр Gulliver має власний критий паркінг з автомийкою, що є суттєвим плюсом для оренди офісу в Києві.

Бізнес-центр Gulliver
Бізнес-центр Gulliver
Фото: БЦ Gulliver

Важливі критерії вибору приміщення

Впродовж останнього десятиріччя кардинально змінилися базові вимоги до робочого простору. На перший план у виборі офісу вийшли сучасні комунікації:

  • швидкий і надійний інтернет з високою пропускною здатністю;
  • системи клімат-контролю та пожежної безпеки;
  • безперебійне енергопостачання.

Бізнес-центр Gulliver пропонує офісні приміщення класу А: орендарі отримують в користування найсучасніші комунікації.

В аспекті організації та ергономіки робочого простору визначається декілька чинників, що впливають на продуктивність офісних робітників:

  • повітря — якісна система вентиляції підвищує працездатність на 10%;
  • освітлення — великі вікна з краєвидом збільшують продуктивність на 18%, у той час як темні приміщення або яскраве штучне освітлення викликають втому та втрату здатності концентруватися;
  • місце для відпочинку — співробітники не можуть працювати безперервно впродовж 8 годин.  Невеликі перерви в роботі підвищують продуктивність працівників, тому в офісі має бути локація для відпочинку, де можно випити чай або каву, поспілкуватись з колегами.

Для багатьох людей суттєвим плюсом також є наявність поблизу роботи магазинів, спортзалу, кафе та ресторанів. Це дає змогу встигати більше та ефективніше розпоряджатися своїм часом. Працівники офісів, розташованих у бізнес-центрі Gulliver, мають можливість зустрітися з друзями за обідом, сходити в кіно чи спортзал одразу ж після роботи, не витрачаючи часу на дорогу й затори. 

Сучасні офіси open space

Фахівці радять обирати приміщення на перспективу, враховувати потенційну потребу в розширенні штату й створенні нових підрозділів. Бізнес-центр Gulliver пропонує приміщення open space (вільний простір). Такі офіси дають можливість самостійно поділити загальну площу на окремі робочі зони. За потреби простір легко переплановується та трансформується без особливого клопоту та витрат.

Комплекс переваг доповнюється вигідною вартістю оренди приміщень. Дізнатися ціни можна на офіційному сайті комплексу. Оренда офісу в БЦ "Гулівер" відкриє нові перспективи та можливості для розвитку вашого бізнесу.

Теги:

ПРОКОМЕНТУЙТЕ