Дівчата

ALWAYS провела кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни для ЮНІСЕФ на підтримку українських школярок

Shutterstock

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*.

Щоб привернути увагу до цієї проблеми й допомогти українським школяркам, Always провела кампанію #ОднаДляОдної. У період з 1 до 29 жовтня, придбавши прокладки Always, кожен міг підтримати кампанію і зробити свій внесок в освітню програму ЮНІСЕФ з менструальної гігієни в Україні.

Однією з причин, через які дівчата пропускають шкільні заняття, є брак засобів жіночої гігієни. До цієї проблеми зазвичай ставляться зневажливо, бо суспільство вважає її виправданням відсутності на уроках. Проте, використовуючи замість прокладок туалетний папір або шматки тканини й через це залишаючись вдома, дівчата не просто втрачають контакт із друзями та пропускають важливі заходи. Це суттєво впливає на їхній комфорт і самоповагу. В Україні ця проблема стосується 20% дівчат.

"Природно, що дівчата хочуть почуватися впевнено в будь-якій ситуації. Якщо їм бракує грошей на прокладки, вони відчувають хвилювання, сором і навіть вину. Дівчата не можуть брати участі в повсякденних справах, пропускають уроки, скасовують плани з друзями. В результаті вони стають невпевненими в собі, знижується їхня самооцінка та самоповага. Крім того, недоступність засобів гігієни через брак коштів негативно впливає на психологічний стан дівчат", – розповідає Тася Осадча, лікарка-психолог, психотерапевт.

Торгова марка Always підтримала освітню програму з менструальної гігієни ЮНІСЕФ в Україні й запустила кампанію #ОднаДляОдної для дівчат шкільного віку, які з фінансових причин не можуть придбати засоби жіночої гігієни. Мета кампанії – не лише допомогти, надаючи продукцію безкоштовно, а й підтримати дівчат у тому, щоб набути впевненості в собі, що водночас є і місією Always. 

"Як компанія, яка щодня підтримує жінок своєю продукцією, ми хочемо відкрито говорити про статеве дозрівання, підвищення самооцінки в цей важливий період розвитку жінки. Менструація – це біологічний процес, і вона не має бути причиною, через яку дівчата пропускають школу або яка заважає проводити час з однолітками", – підкреслила Наталія Нікітіна, менеджер з комунікацій P&G Україна.

У рамках кампанії ЮНІСЕФ  надасть школам близько 2 млн прокладок Always для дівчат із різних регіонів України впродовж 2020/2021 навчального року.

"В середньому менструація триває 3000 днів упродовж життя, водночас шкільні туалети не завжди відповідають елементарним гігієнічним умовам, які потрібні під час менструації. Окрім того, часто дівчата не мають доступу до якісних гігієнічних засобів. Менструація не має заважати їм ходити до школи, реалізовувати свої права і свій потенціал. Без правильної інформації дівчата часто не знають, як безпечно для здоров’я дотримуватись гігієни. Саме тому ЮНІСЕФ в Україні проводить освітні кампанії, щоб покращити обізнаність підлітків. Ми вдячні P&G за підтримку", – розповідає Лотта Сільвандер, голова представництва ЮНІСЕФ в Україні.

*Відповідно  до інтернет-опитування, проведеного  на замовлення P&G в 2018 р., в якому взяли участь 300 жінок віком від 18 до 24 років.

Про Procter&Gamble

Компанія P&G пропонує споживачам всього світу один із найбільших портфоліо провідних брендів, яким довіряють. Серед них: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Blend-a-med®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II® та Vicks®. P&G представлена майже в 70 країнах в усьому світі. Більше інформації про компанію P&G та її бренди – за посиланням: http://www.pg.com.

Про дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) 

ЮНІСЕФ у своїй діяльності обстоює права й добробут кожної дитини. Спільно з партнерами ЮНІСЕФ працює у 190 країнах світу. Особливих зусиль докладає для охоплення дітей, що належать до найуразливіших та соціально незахищених верств населення. Більш детальну інформацію про ЮНІСЕФ та її роботу з дітьми можна знайти на сайті www.unicef.org.

ЮНІСЕФ не надає підтримки жодній компанії, бренду, товарам або послугам.

Теги:

ПРОКОМЕНТУЙТЕ