Сьогодні кожен із нас цінує свій час і дбає про власну безпеку, тому особливо актуально мати доступ до послуг в онлайн-режимі.
Багато страхових компаній зараз налагодили свою роботу в такий спосіб, щоб клієнти могли оформити договори дистанційно, без відвідування офісу. Так само віддалено можна подати заявку про настання страхового випадку.
Страховий поліс онлайн – це просто та зручно
Ситуація в нашій країні сьогодні є доволі напруженою, тому провідні страхові компанії максимально спростили процедуру придбання страховки. Зараз вже не треба відвідувати офіс страхувальника – оформити поліс ОСЦПВ можна, перебуваючи у будь-якому місці.
Наприклад, відома СК "УНІКА" пропонує своїм клієнтам зробити буквально три кроки для придбання цього документа:
-
на офіційному сайті в розділі "Автоцивілка" обрати необхідний варіант страхової програми. Вони відрізняються сумами відшкодування. Наприклад, є пакети, у яких можна збільшити розмір компенсації постраждалим до 550 або 950 тис. грн;
-
на наступному кроці – внести дані про себе та свій автомобіль. Причому система запропонує просту форму, яку легко можна заповнити навіть на смартфоні;
-
оплатити.
Після цього буквально за лічені хвилини поліс буде відправлено на електронну адресу водія. Додатковим аргументом на користь такого способу оформлення страховки є те, що номер нового договору відразу фіксується в єдиній базі МТСБУ, де він доступний для перевірки.

Надійність страхового захисту залежить від страхової компанії
Щоб відчувати себе в безпеці, потрібно ретельно вивчити інформацію про організацію, де заплановано оформити страховку. Зокрема, важливо звернути увагу на такі чинники, як-от:
-
кількість філій;
-
досвід роботи на страховому ринку України та інформація про власників;
-
середня швидкість врегулювання;
-
місце в професійних рейтингах;
-
якість роботи Служби Асистансу.
В "УНІКА" стверджують, що в Україні саме вони лідирують за цими показниками. Компанія займає найвищу сходинку в рейтингу найбільших страховиків нашої країни "Топ-100". Кількість її клієнтів останнім часом перевищила цифру в 1 млн. Колектив налічує понад 21 тис. співробітників та агентів із продажу страхових продуктів. Ця організація активно розробляє онлайн-інструменти (чат-бот, мобільний додаток) для зручності своїх користувачів.