Статистика вражає
Китайські автомобілі поступово захоплюють український авторинок. Якщо у сегменті вживаних авто їхня частка поки скромна, то серед нових машин кожен сьомий зареєстрований автомобіль вже має китайське походження. Такі дані оприлюднив "Дивогляд" із посиланням на "Інститут досліджень авторинку".
Вживані авто: обережне зростання
У квітні частка легковиків китайського виробництва у внутрішніх перепродажах становила лише 1,4 %. Найчастіше українці перепродували електрокросовер Volkswagen ID.4 Crozz – 88 угод за місяць. Водночас експерти застерігають: у цієї моделі можливі проблеми з мультимедійною системою та кондиціонером.
Другу позицію зайняв Geely CK (54 одиниці), а третє місце – Chery QQ (45 одиниць). Середній вік таких машин – близько 9 років.
Окремо аналізують імпорт вживаних авто, вироблених у КНР. Тут лідирує Zeekr 001 (34 перші реєстрації). На другій позиції – MG ZS, третє місце – Zeekr 7X. У цій категорії середній вік машин складає лише 3 роки.
Нові авто: прорив Китаю
У сегменті нових автомобілів ситуація кардинально інша: китайські бренди займають вже 14 % ринку. Тобто кожен сьомий новий легковик, зареєстрований в Україні, – китайського виробництва.
Абсолютний лідер – BYD Song Plus (174 реєстрації). Це кросовер із гібридною або повністю електричною силовою установкою. Як зазначають аналітики, модель приваблює сучасним дизайном, оснащенням і ціною.
На другому місці – Zeekr 001 (62 реєстрації), на третьому – Audi Q4, який зібрано в Китаї (56 одиниць). Це свідчить про те, що навіть відомі європейські бренди обирають китайські заводи для виробництва частини моделей.
Раніше "Дивогляд" розповідав про те, що тепер обов’язково має бути в авто кожного українця, щоб уникнути штрафу до 1700 грн і арешту.
Поки на нашій землі війна, навіть "Дивогляд" – це не про котиків і пандочок, а про перемоги нашого війська! Наш Telegram – Дивогляд 5.UA.