Як залишитися на плаву, не розгубити клієнтів, оптимізувати витрати і вийти із ситуації з мінімальними втратами, розкажуть 14 експертів на безкоштовної онлайн-конференції "Антикризовий інтернет-маркетинг", яку проводить Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts.
На конференції Ви почуєте представників Comfy, Київстар, Varus, SendPulse, Сім'я Ресторанів Борисова, Всі. Свої, eTutorium та інших великих компаній, які поділяться своїми кейсами і досвідом виживання на карантині і після нього.
Чи можливо використовувати кризу як платформу для росту? Відповідь - так! Незважаючи на ці зміни, вміння адаптуватися і швидко приймати необхідні заходи допомагає не просто зберегти свій бізнес в кризу, але і покращитися.
Коли відбудеться конференція?
15 травня 2020, починаючи з 10:00.
Що це буде?
Цілий день практичної інформації, яка буде корисна маркетологам, фахівців рекламних агенцій і фрілансерам, керівникам відділів, які займаються просуванням, менеджерів з розвитку і власникам бізнесу. Будь-які питання можна буде відразу задати спікеру, а ще всіх учасників конференції чекають подарунки.
Налаштуйтеся провести цей день з максимальною користю і дізнатися:
- як оптимізувати бюджет у кризу;
- як ефективно управляти співробітниками на удаленке;
- як саме перебудувати маркетинг у кризовій ситуації, докладний алгоритм дій і заходів;
- чому важкі часи - це добре для маркетингу;
- як зв'язати офлайн і онлайн і не втратити голову;
- якими мають бути показники ефективності і як їх контролювати;
- як недоліки зробити перевагами і збільшити рентабельність кампаній;
- як запустити маркетингове агентство ізоляції;
- практичні рекомендації для виходу з кризи.
Як стати учасником? Участь в онлайні безкоштовна за попередньою реєстрацією на сайті.
Організатори і спонсори : WebPromoExperts, WebPromo, SendPulse
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
Вам може бути цікаво: webpromoexperts.net/courses/im/