5 канал

У Києві пройде сьома конференція "Телебачення як бізнес"

    Захід організовано Індустріальним Телевізійним Комітетом у рамках міжнародного медіа форуму KIEV MEDIA WEEK

    Програма сьомої конференції "Телебачення як бізнес", традиційно організованої Індустріальним Телевізійним Комітетом у рамках міжнародного медіа форуму KIEV MEDIA WEEK, що відбудеться 22 вересня в готелі Hyatt Regency Kiev, цьогоріч включатиме 4 панельні дискусії: "САММІТ МЕДІАЛІДЕРІВ", "Рекламний ринок 2016", "Промо 360 градусів", "Запуск нового каналу". Що потрібно знати новачкам», а також 6 практичних доповідей від профільних експертів.

    В рамках САММІТА МЕДІАЛІДЕРІВ відбудеться обговорення найнагальніших питань індустрії знаковими фігурами медіа сфери. В дискусії братимуть участь: Олександр Богуцький, Директор-президент ICTV (модератор), Олександр Ткаченко, Генеральний директор 1+1 Медіа, Євген Лященко, Директор Медіа-Холдинга "Медіа Група Україна", Сергій Созановський, Співзасновник FILM.UA Group.

    В рамках панельної дискусії «Рекламний ринок 2016» ви зможете дізнатися про ситуацію на рекламному ринку України в 2016 році, основних рекламодавців, об’єми та долі основних гравців, аналіз ринку та специфіку роботи у сучасних умовах. Дискусія пройде за участі: Олега Попенко, Генерального директора Publicis Groupe Ukraine, Андрія Федоріва, Голови правління Всеукраїнської рекламної коаліції, засновника і власника брендингового агентства FEDORIV, Андрія Андрющенко, Генерального директора Initiative, Тетяни Катрич, Директора медіа сервисів AGAMA communications, Виконавчого директора Amplifi (Dentsu Aegis Network Ukraine) Юлії Карпушиної.

    "Вплив позиціонування, іміджу та Бренд-платформи каналу. Аналітика і соціологія. Як створити промо, яке "призведе" глядача. Ключове повідомлення та ключовий імідж. Як сказати, щоб тебе зрозуміли?". На всі ці питання ви зможете отримати відповідь з перших вуст фахівців з В2С просування компаній-лідерів медіаіндустрії, учасників панельної дискусії "Промо 360°": Директора з маркетингу Дирекції маркетингу каналу Україна, Ольги Захарової (модератор), Директора зі стратегічного маркетингу 1+1 медіа, Олени Мартинової, Директора по промо та PR Нового каналу Ольги Балабан, Директора департаменту просування бренду і продуктів каналу "Україна", Тетяни Свєтловой, Керівника промо-дирекції "Інтера" Олексія Пасічника.

    Всі секрети та рецепти запуску нових каналів, від вибору цільової аудиторії та пошуку відповідного контенту до обрання шляхів доставки сигналу та виходу каналу в ефір, будуть розкриті в панельній дискусії "Запуск нового каналу, що потрібно знати новачкам" за участю: Віктора Шкробота, Директора по управлінню та координації платних каналів і digital контента FILM.UA (модератор), Андрія Мальчевського, Директора департаменту дистриб'юції і розвитку мережі мовлення 1+1 Медіа, Олексія Шульдешова, Керівник промогрупи StarMedia, Божени Шеремети, Виконавчого директора Brain.TV

    З темами доповідей ви можете ознайомитися у повній версії програми Конференції на офіційному сайті.
    Реєстрація до участі в Конференції.

    Попередній матеріал
    На межі з Росією прикордонники виявили шпигуна
    Наступний матеріал
    Франція не визнає вибори до Держдуми РФ в окупованому Криму