PPC DAY
PPC DAY 5.ua

PPC DAY: PRO – конференція для тих, хто хоче вижати максимум з платної реклами в 2021 році

    Читайте по-русски
    Захід буде корисний усім, хто прагне поліпшити знання, почути інших, обговорити проблеми та нагальні питання

    Один з великих плюсів діджитал-професій – щомісячні і щоденні оновлення, що створюють простір для постійного зростання і навчання. І навіть якщо здається, що всі методи вам відомі, то вихід нової соцмережі на ринок або оновлення політики конфіденційності не дадуть працювати так, як раніше.

    8 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проводить безкоштовну онлайн-конференцію PPC Day: PRO. Спеціально для тих, хто знає що таке контекст і як він працює, але хоче більшого.

    Ця конференція стане для будь-якого професіонала джерелом свіжої, корисної інформації без "води", з можливістю швидко приборкати будь-які нововведення і зміни.

    На цей раз у лайн-апі конференції: Марина Верденськая (ПУМБ), Сергій Крутієнко (Tickets.ua), Максим Гапчук (незалежний веб-аналітик), Дмитро Галяк (Webpromo), Олег Піддубний (Median ads & School), Ілля Сандирев (Content Avenue), Віталій Трохимчук (Jiwo Agency) та інші практикуючі PPC-фахівці.

    Спікери поділяться своїми лайфхаками, розкажуть про незамінні інструменти для роботи, розкажуть про свої експерименти і чим вони закінчилися, публічно розберуть свої кращі і гірші кейси.

    Про що будуть доповіді:

    • офлайн-конверсії в онлайн-рекламі. Як підвищити якість лідів?
    • як запускати рекламу на схожі продукти;
    • вдалі та не дуже експерименти в товарних кампаніях Google Ads;
    • автоматизація рекламного аккаунта Google Ads. Кейс Tickets.ua;
    • як купити насіння за допомогою Google Ads. Кейс з реклами у B2B з низьким об'ємом пошуку;
    • масштабування інтернет-магазину меблів для HoReCa в регіоні Бенілюкс;
    • автоматизація оптимізації кампаній Google Ads;
    • як вдихнути в проект нове життя і до чого тут сходи Ханта.

    Для кого конференція?

    Конференція буде корисна всім, хто прагне поліпшити знання, почути інших, обговорити проблеми та нагальні питання. І для власника бізнесу, який хоче ефективно розподілити бюджет, і для інтернет-маркетолога, якому необхідно завжди залишатися в тренді, і для PPC-профі, для вивчення досвіду та інсайтів від колег.

    Який формат? Конференція пройде онлайн, а це значить, що потрапити на неї можна буде з будь-якої точки світу.

    Участь – онлайн безкоштовно. Якщо ви не зможете бути присутнім на конференції в день її проведення, ви можете придбати відеозапис і переглядати її в будь-який зручний час. Вартість відеозапису до 8 квітня – 500 грн, у день заходу – 800 грн.

    Поспішайте зайняти своє місце і отримати всі нагальні в 2021 році знання для продуктивного зростання в контекстній рекламі!

    Організатори: Webpromo, WebPromoExperts

    Зареєструватися

    Вам може бути цікаво: навчання контекстній рекламі.

    Попередній матеріал
    "Крики вбитих горем людей": в Одесі масово відмовляють у госпіталізації хворих на COVID-19 – записи дзвінків
    Наступний матеріал
    Офіс генпрокурора відкрив справу щодо друга Коломойського нардепа Палиці – ЦПК
    Теги:
    Loading...