5 канал

Модна "Трансформація": До 20-річчя Українського тижня моди створили оригінальну поштову фешн-марку

Прообразом поштової марки стала відеоробота Зінаїди Ліхачової "Трансформація

До 20-річчя UFW – Українського тижня моди – найбільшої щорічної події у національній модній індустрії, Укрпошта створила та вводить в обіг художню поштову марку. Прообразом поштової марки стала відеоробота художниці Зінаїди Ліхачової "Трансформація", створена понад 5 років тому й вперше показана на бієнале сучасного мистецтва Arsenale 2012. Саме ця робота у творчості мисткині вперше поєднала естетику національної культури – костюма, побутових практик із модою та сучасним мистецтвом.

Голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська говорить: "Мені дуже приємно, що держава відмітила цю подію тим, що дала дозвіл на випуск першої фен-марки в Україні. Фешн-марки – це взагалі давня традиція у Франції, Італії та Великій Британії… В Україні це буде вперше". 

Ліхачова розповідає: "Це була перша робота, де я поєднала фен, чесне мистецтво і традиції… Червона сукня стала символом з’єднання, такою собі червоною ниткою".

Як повідомляв 5.UA, у травні 2017 року в поштовий обіг вводять марку "Джамала".

Попередній матеріал
В "Укрпошті" пояснили, навіщо їм ліцензія на постачання газу
Наступний матеріал
ДПСУ посилила контроль на кордоні у зв'язку з навчаннями "Захід-2017" – заява