Перелік брендів та компаній – орієнтир для споживачів, які хочуть обирати не просто популярні, а й якісні продукти чи послуги. Крім того, для брендів це спосіб перевірити ефективність стратегії розвитку та маркетингу.
Переможці отримали медаль "Вибір року", яка є атрибутом товарів №1 в Україні. Відзнака допомагає привернути увагу споживача як біля полиці, так і у цифрових каналах комунікації. Так, 64% споживачів звертають увагу на медаль, а 24% обирають саме цей товар або послугу.
Методика визначення товарів та послуг №1 розроблена компанією Fеstivals International (USA) і дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії-виробника на ринку.
Переможці міжнародного фестивалю-конкурсу "Вибір року" 2020:
- Виробник шкільних та офісних дошок року – UKRBOARDS
- Сервіс онлайн-кредитування року – Moneyveo
- Твердий сир року – КОМО
- Плавлений сир року – КОМО
- Борошно року – КиївМлин
- Йогурт року – Галичина
- Фарба року українського виробництва – Kolorit
- Лампочка року – Videx
- Телевізор економ-класу року – Kivi
- Душові системи року – Hansgrohe
- Пилосос року – Electrolux
- Пральна машина року – LG ELECTRONICS
- Холодильник року – LG ELECTRONICS
- Електрогриль року – Tefal
- Тістечка року – БКК Київ
- Хлібці року – NORDIC
- Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група "Синергія"
- Девелоперська компанія року в м. Київ – DIM
- Житловий комплекс бiзнес-класу року в передмісті Києва – Krona Park II
- Житловий комплекс бiзнес-класу року в м. Київ – ЖК DIADANS
- Торговельно-розважальний комплекс року – ТРЦ River Mall
- Прибиральна техніка року – Kärcher
- Садова техніка року – Kärcher
- Гель-лаки та засоби для манікюру року – Kodi Professional

- Мережа бутиків натуральної косметики року – Yves Rocher
- Електрична тепла підлога року – Nexans
- Виробник профільних систем для металопластикових вікон та дверей року – Rehau
- Виробник паперових виробів року – Selpak
- Шоколад року – Millennium
- Програма року для корекції та зниження маси тіла – Herbalife Nutrition
- Дієтичні добавки року – Herbalife Nutrition
- Хмарний сервіс електронного документообігу року – Document.Online
- Вітчизняний бренд року одягу для жінок – VOVK
- Засіб року для підтримки імунітету на основі бета-глюканів – Бета-Імун
- Назальний спрей року на основі морської води – Хьюмер
- Препарат року для лікування нежитю (на основі рослинних компонентів) – Синупрет
- Мережа центрів лазерної епіляції року – Лазерхауз
- Одноразові медичні рукавички року – MedTouch
- Автобусні тури року – Аккорд-тур
- Венотонік року в таблетках – Детралекс

- Мережа барбершопів року – ЦирюльникЪ
- Альтернативні продукти року для курців – IQOS
- Магазини краси та здоров'я року – EVA
- Косметика року для догляду за обличчям – Nivea
- Препарат року від нікотинової залежності – Нікоретте
- Фармацевтична компанія року (іноземна) – ДЖОНСОН I ДЖОНСОН

- Швидка медична допомога року – Добробут
- Антисептик року для рук – Dr.Sanitizer
- Український інтернет-сервіс погоди року – Gismeteo
- Житловий комплекс курортного типу року в передмісті Києва – Уютний квартал
- Комерційна програма року для подання звітності та електронного документообігу – M.E.Doc
- Українська ERP-система року – IsPRO
- Національна мережа торговельних центрів року – Епіцентр
"Пережити 2020-й і залишитися №1 на ринку – це щось фантастичне. Бренди, які розвивали цифрові канали комунікації, швидше пристосувалися до нових умов. І споживачі їх підтримали. Тому за підсумками фестивалю-конкурсу бачимо чимало брендів та компаній, які потіснили торішніх переможців. Серед брендів-переможців також і ті, хто кілька років поспіль не поступається позиціями. Сподіваюсь, новий переможний статус стане міцною основою для масштабних комунікаційних та рекламних кампаній і завоювання нових ринків", – коментує Анна Руденко, національний менеджер конкурсу "Вибір року" в Україні та Республіці Білорусь.
Євген Гризов, керівник напряму дрібної побутової техніки Electrolux в Україні та країнах Кавказу:
"Перемога у подібних конкурсах – це додаткова відзнака якості продукту та чергове підтвердження його лідерських позицій на ринку. Така авторитетна нагорода дає нам та нашим покупцям впевненість у тому, що ми не дарма докладаємо величезних зусиль, аби забезпечити їх найкращими, найнадійнішими та найзручнішими у користуванні товарами на ринку".
Надія Крепосна, керівник відділу маркетингу ТОВ "Керхер":
"Для нашої компанії це десята нагорода, першу відзнаку ми отримали у 2010 році. Надзвичайно приємно усвідомлювати, що техніка Kärcher так довго залишається в топі вибору споживача. Наша команда докладає для цього максимум зусиль. Участь у фестивалі дає національне визнання та регіональну підтримку, адже відзнака відома в усій країні. У час різноманіття важливо бути помітним, і медаль – один із тих інструментів, що вирізняє товар на полиці".
Дмитро Борисов, комерційний директор ISpro:
"Позмагатися за статус №1 на ринку було зваженим рішенням. Задля підтвердження того, що ми є найкращими на українському ринку. Вважаю, що така шанована премія, як "Вибір року", буде додатковою перевагою при обранні потенційними клієнтами саме нашого продукту. Ми проведемо промокампанію у зв’язку з отриманням нагороди, а також будемо презентувати інформацію про перемогу під час виступів на профільних конференціях та презентаціях для наших клієнтів. Обов’язково розмістимо зображення медалі на сайті, в нашій програмі, де її побачать усі клієнти".
Євген Колосов, керівник служби невідкладної допомоги медичної мережі "Добробут":
"Ця перемога – заслуга наших лікарів, фельдшерів, водіїв, операторів контакт-центру, адміністраторів, які щодня допомагають пацієнтам та рятують життя. Перш за все, ми дуже вдячні за довіру до невідкладної допомоги "Добробут". Пацієнти, які скористалися нашою послугою, готові й надалі довіряти нам своє здоров’я та здоров’я рідних. Звичайно, ми будемо використовувати нагороду в каналах комунікації весь наступний рік".
Дмитро Волошко, заступник голови наглядової ради ТРЦ River Mall:
"Для нашої команди це була несподівана, але дуже приємна перемога. Ми вдячні споживачам і професіоналам ритейлу за високу оцінку нашого проєкту й наших зусиль. Ми поділимося радісною новиною про нагороду з нашими клієнтами у соцмережах, розмістимо відзнаку на нашому сайті та в мобільному додатку. Безумовно, вивчення аналітичних даних, що передбачено участю у фестивалі-конкурсі, — це чудова нагода проаналізувати зворотний зв’язок від наших клієнтів і експертів ринку та скорегувати маркетингову політику ТРЦ. Друга важлива складова — налагодження довірчих відносин зі споживачами".
Команда фестивалю вдячна за підтримку генеральному спонсору – ТМ Nexans, переможцю в номінації "Електрична тепла підлога року".