16-17 травня в конгрес-холі "Космополіт" відбудеться міжнародна конференція з відео та мобільної реклами Ad Summit Kyiv.
Серед спікерів — експерти Facebook, Google, Twitter, Tune, InMobi, Insider та ще понад 20 талановитих практиків. Конференція буде корисна всім, хто працює з відео та мобільною рекламою, і використовує її для монетизації.

Вже другий рік поспіль Ad Summit збирає експертів і лідерів міжнародних компаній, щоб обговорити технології та кейси з онлайн-реклами. Усі доповіді проходитимуть на двох паралельних потоках: відеореклама та мобільна монетизація.
Серед гарячих тем конференції:
- Інноваційні інструменти для ефективного маркетингу з Facebook, Instagram та Audience Network (Facebook);
- Як правильно запускати мобільну і відеорекламу (InMobi);
- Як монетизувати мобільні додатки за допомогою відео (Twitter);
- Технології programmatic та header bidding для оптимізації доходів паблішерів та рекламодавців (Pubmatic, Index Exchange);
- Омніканальність: нові тренди комерційного маркетингу в e-commerce (Сriteo);
- Де брати та як їх використовувати дані в персоналізованих рекламних компаніях (Adform);
Повна програма конференції доступна на сайті.
Під час конференції учасники зможуть скласти власну програму відвідування презентацій, налагодити нові партнерства й особисто познайомитись з найкращими спеціалістами індустрії з усього світу. Цього року організатори Ad Summit очікують на більш ніж 600 учасників з майже 20 країн.
А яскрава вечірка для всіх учасників конференції дозволить зняти напругу та поспілкуватись з спеціалістами та інноваторами з міжнародних компаній в невимушеній атмосфері.

Дізнайтесь, якою буде digital-реклама протягом наступних п'яти років, де і як знайти свою аудиторію онлайн, та як правильна маркетингова стратегія допоможе зайняти свою нішу на міжнародному ринку.
Організатори запрошують до участі в конференції ІТ-бізнесменів, рекламні агенції і незалежних спеціалістів з онлайн-реклами та мобільної розробки.
Квитки доступні за посиланням: https://goo.gl/mfqT9G
Слідкуйте за новинами за хештегом #ADS2018 у Facebook, Twitter та Instagram.