.
. WebPromoExperts.

E-commerce Digital Day: новини інтернет-торгівлі від лідерів ринку

    Читайте по-русски
    Як залишитися "на плаву" в непростий для економіки час? Як заощадити, але не втратити в якості? Як знаходити і утримувати клієнтів в умовах жорсткої конкуренції?

    Ніша e-commerce стабільно зростає і набирає обертів. Глобальний локдаун і закриття офлайн-точок продажів ще більше підбадьорили нішу інтернет-торгівлі. За статистикою – кількість покупок в Інтернеті в 2021 сягне 17,5% від загальних роздрібних продажів, а в 2023 році 22% всіх покупок будуть здійснюватися онлайн.

    Як утримати і збільшити свою частку продажів в Інтернеті? Як залишитися "на плаву" в цей непростий для економіки час? Як заощадити, але в той же час не втратити в якості? І, головне, як знаходити і утримувати своїх клієнтів в умовах жорсткої конкуренції?

    Приєднуйтесь 11 грудня до безкоштовної онлайн-конференції E-commerce Digital Day, щоб дізнатися відповіді на всі ці питання від лідерів інтернет-торгівлі.

    Ми зібрали 14 спікерів з ТОП-компаній ринку інтернет-торгівлі. Представник Shafa.ua, Eldorado, Фокстрот, INTERTOP, Kasta, Prom.ua, Decathlon Ukraine, Zakaz.ua і інших компаній на реальних прикладах-кейсах і особистому досвіді розкажуть, як їм вдається переживати цей непростий рік, з чим вони зіткнулися вже і що очікують в 2021 році. Ми побачимо глобальне дослідження ринку e-commerce з прогнозами на наступний рік від засновника Академії WebPromoExperts, Антона Воронюка.

    Інформація з особистого досвіду наших спікерів буде корисна всім, хто пов'язаний з нішею інтернет-торгівлі. Особливо для власників і керівників інтернет-магазинів, представників онлайн- і офлайн рітейлу, великих постачальників товарів та інтернет-маркетологів.

    Отримайте 8 годин реальних спостережень і точних досліджень. Вони дадуть можливість тверезо оцінити умови, в яких доведеться працювати в 2021 році, побудувати грамотну стратегію просування, ознайомитися з ефективними інструментами, техніками і методами пошуку та утримання клієнтів, дозволять уникнути ризиків і помилок.

    Приймайте участь у будь-якому зручному для Вас форматі:

    Безкоштовно – в режимі реального часу онлайн з можливістю задати питання лектору в прямому ефірі, корисними чек листами від лекторів і подарунками від спонсорів.

    Або дозвольте собі дивитися доповіді в будь-який зручний час – купуйте запис конференції за 500 грн до 11 грудня (800 грн в день івенту) і додатково отримаєте запис попередньої конференції Retail Digital Day.

    Реєструйтеся на конференцію за посиланням. Поспішайте зайняти своє місце!

    Організатори та спонсори: WebPromoExperts, Webpromo, SendPulse

    Вам може бути цікаво:

    Курс контекстної реклами WebPromoExperts

    Попередній матеріал
    Антирекорд у Києві: за добу зафіксували майже 1800 хворих на коронавірус
    Наступний матеріал
    Ситуація на Донбасі: ворог застосував зброю біля Гнутового, Новотошківського і Водяного
    Теги:
    Loading...