Літній випуск спецпроекту "Красива країна" зібрав найперспективніші крафтові виробництва країни. Українська продукція давно стала синонімом якості, тренду та конкурентоспроможності.
Все більше українців ласує вітчизняними делікатесами, захоплюється автентичним одягом і прикрасами, облаштовує побут виготовленими в Україні товарами.
Метою нового рейтингу стало показати різноманітність і креативний потенціал українських виробників формату МСБ різних напрямків споживчого сегменту.
"Нинішній рейтинг – це 100 ідей, 100 історій створення власного бізнесу з чистого аркуша, 100 прикладів, які мотивують почати свою справу", – розкриває подробиці Євген Гордейчик, головний редактор журналу.
На початку роботи над випуском на підставі редакційної експертизи "Фокус" склав лонг-лист із 200 брендів у 9 категоріях.
Далі команда експертів оцінила бренди за якістю, перспективами розвитку та професійністю брендингу.
Експертами рейтингу стали:
- Андрій Пишний, глава правління "Ощадбанку";
- Євген Гордейчик, головний редактор журналу "Фокус";
- Юлія Савостіна, засновниця проекту Made In Ukraine;
- Анна Луковкіна, засновниця проекту Всі. Свої;
- Роман Тугашев, засновник проекту "Вулична Їжа";
- Андрій Федорів, засновник агентства Fedoriv;
- Максим Бахматов, керуючий партнер Unit.City.
"Номер вийшов історичним. Мені було дуже складно виставляти оцінки. Навіть коли в мене були певні зауваження, я думав тільки про те, що це чиясь справа життя. Чи маю я право своєю оцінкою ці бізнес-крила "підрізати"? 100 брендів-переможців – зовсім не вичерпний список. Це лише паростки того малого, але великого бізнесу країни. І ми спробуємо знайти їх, зібрати разом, підтримати, щоб цей список зростав щороку в геометричній прогресії", – зазначає Андрій Пишний, глава правління "Ощадбанку".
Спецвипуск став знаковим для журналу - це перший номер за 11 років існування журналу, який вийшов повністю україномовним.