Про це в ході брифінгу щодо евакуації громадян літаком Іл-76 Міноборони із Непалу заявив т.в.о. командувача Повітряних Сил ЗСУ Сергій Дроздов.
"На нараді було визначено літак Іл-76, було визначено екіпаж на чолі з досвідченим пілотом Олександром Махольченко, пілотом-випробувачем", - каже Дроздов.
За словами, генерала, літак був справний але на підльоті до Делі вийшла з ладу паливна автоматика одного з двигунів.
"Коли літак злітав з Борисполя, він був повністю справний, в 2014 році літак було повністю підготовлено на Миколаївському заводі. Він був повністю готовий. При підльоті до проміжного пункту маршруту в аеропорту Делі екіпаж побачив незначні відхилення в роботі автоматики одного з двигунів. Не дивлячись на це, посадку було виконано як слід. Але після огляду двигуна було прийнято рішення про ремонт паливної автоматики двигуна – шляхом доставки нового паливного насосу. Підкреслю – точно тієї частини", - каже Дроздов.
За словами Дроздова, на жаль, в Делі сталася затримка дипломатичної пошти і деталь підійшла на 8 годин пізніше, ніж мала прийти. Ситуацію виправив, наскільки міг, бортовий інженер літака, який самостійно налаштував роботу нової деталі.