У Мінінфраструктури планують уніфікувати тарифи на вантажні перевезення – промисловці проти

    Представники галузевих асоціацій остерігаються, що це негативно позначиться на собівартості промислової продукції

    У Міністерстві інфраструктури планують уніфікувати тарифи на перевезення порожніх залізничних вагонів. Відповідний проект наказу оприлюднили для обговорення на сайті відомства.

    Водночас, про істотні негативні наслідки такого кроку для промисловості вже заявили у галузевих асоціаціях.

    Проект наказу Мінінфраструктури, оприлюднений 13 липня, передбачає впровадження однакового тарифу на перевезення порожніх вагонів, незалежно від їх класу. Мета – зменшення збитковості перевезень та вдосконалення тарифної політики, йдеться в пояснювальній записці. Втім експерти застерігають, що це обернеться додатковим тиском на вантажоперевізників, зокрема металургів та аграріїв.

    "Під цим формулюванням ховається те, що витрати для вантажоперевізників зростуть, причому зростуть багаторазово. Ми порахували, що для всіх це близько 5 мільярдів гривень. Для вантажоперевізників це ще одне підвищення тарифів на 12-13%", – каже президент об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

    Президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко погоджується: "Для нас тарифи зависокі. На перевезення тонни зерна у нас тарифи набагато вищі, ніж в Європі. І оті три класи вагонів: перший, другий, третій – між ними розподіл тарифів. Це не той шлях до істини, по якому треба йти".

    На тлі значних збитків, через постійну нестачу тягових потужностей, уніфікація тарифів на порожні вагони додатково підвищить собівартість промислової продукції та негативно вплине на її конкурентоздатність на світових ринках, впевнені в "Укрметалургпромі". Обговорення ж документа офіційно триватиме до 13 серпня.

    "Вже наступного тижня, я сподіваюся, що у вівторок відбудеться велика нарада з керівником "Укрзалізниці", на якій буде обговорюватися, зокрема, і це питання. І я дуже сподіваюся, що до нас прислухаються, і буде прийнято рішення економічно доцільне – утриматися зараз від подібних змін, які збільшать навантаження на вантажоперевізників на 5 мільярдів гривень", - каже Каленков.

    Попередній матеріал
    На прохання дружини політв'язень Емір-Усейн Куку припинив голодування – ЗМІ
    Наступний матеріал
    Пасажирським літаком тіло загиблого на турецькому курорті привезли до Запоріжжя
    Теги: