5.ua

У Києві визначено переможця інвестконкурсу мережі з продажу соціального хліба

    Конкурсною комісією із залучення інвесторів Київської міської державної адміністрації визначено переможця конкурсів із залучення інвесторів до проектів зі створення об’єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами, що користуються найвищим споживчим попитом у місті Києві.

    Про це 5 листопада повідомили у прес-службі КМДА.

    Ним став ПАТ "Київхліб", вигравши конкурс по всіх чотирьох лотах. Умовами кожного з них передбачено встановлення 50-ти тимчасових споруд роздрібної торгівлі хлібобулочними виробами у зручних для киян місцях. Всього у столиці з’явиться 200 торгових точок, розташованих у всіх районах міста. Загальний розмір залучених інвестицій складе 46 млн. грн., а проект буде реалізований протягом 4 місяців з дати набрання чинності інвестиційного договору.

    Переможець конкурсу зобов’язаний три роки продавати хліб за цінами, які не перевищують ціну станом на 15 серпня 2014 року. Ці види хліба повинні бути постійно у наявності та складати не менше ніж 70% у загальному асортименті.

    "Додатково можливий продаж, за умови герметичної упаковки, молочних товарів, безалкогольних напоїв, кондитерських виробів та чаю і кави. Алкоголь та пиво продавати заборонено", - підкреслено у повідомленні КМДА.
    Попередній матеріал
    В Україні повністю профінансована виплата державних допомог за жовтень
    Наступний матеріал
    Мінекономрозвитку розширило перелік товарів для вилучення з вільної торгівлі з РФ