5.ua

У Києві поновили будівництво мосту на Троєщину

    Після дворічної перерви на Подільсько-Воскресенському мості поновили роботи. Будівельники обіцяють до кінця березня закінчити монтаж арки через Дніпро. За безперебійного фінансування перехід, що з'єднає правий берег із Троєщиною, можуть звести за три роки. На це потрібно 4 мільярди гривень, тоді як на цей рік наразі місто виділило лише 147 мільйонів – це удесятеро менше, аніж треба.

    Крига скресла. Після дворічної перерви будівельники знову стали до роботи і вже сьогодні закінчують монтаж 5-ї, передостанньої секції Подільсько-Воскресенського мосту.

    Після падіння крана "Захарій" довелося шукати нові варіанти будівництва, адже він устиг підняти лише половину металевих конструкцій. Нову технологію запозичили у швейцарців. Вони таким чином діставали з води італійський круїзний лайнер "Коста Конкордія". Металеву конструкцію підіймали за допомогою гідравлічних домкратів. Сама секція утримувалася на чотирьох надміцних тросах. 630 тонн металу тягнули протягом семи годин.

    Анатолій Мандзюк, виконавець робіт мостозагону №2: "Фермопідйомник – настільки він плавно виконує ось ці роботи, що підйом, що опускання конструкцій – плавно, спокійно, без натягів. Попробували по сантиметрів 10-12 – значить арочка гарно стартувала".

    До кінця тижня 5 секцію мають з'єднати з рештою арки. Далі візьмуться за шосту секцію. Опісля – справа за монтажними роботами. Нині естакади та мостові опори вже звели. Вони потребують лише оздоблення та укладання асфальту.

    Олександр Здольник, головний інженер КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва": "Це всьо складає порядка 60%".

    Міст на Троєщину будують уже одинадцятий рік, а обіцяли звести протягом семи. Головна перепона – брак коштів. Нині витратили понад 3 мільярди гривень, а потрібно удвічі більше. Торік спорудження переправи взагалі заморозили. Цьогоріч із місцевого бюджету виділять майже 150 мільйонів гривень.

    Олександр Здольник, головний інженер КП "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд": "Якщо в інші роки у нас було розуміння, яке буде фінансування, то сьогодні усі пропозиції подані, і в залежності від ситуації в країні, влада прийме адекватне рішення, і сюда буде подане фінансування, яке нам потрібне".

    Щороку на будівництво мосту треба півтора мільярда гривень. Тоді, кажуть будівельники, він запрацює вже за три роки. Утім, якщо зводитимуть такими самими темпами – потрібно буде щонайменше десять років.

    Олена Махно, Данило Шматько, 5 канал.

    Попередній матеріал
    Старим працівникам КМДА представили нового керівника
    Наступний матеріал
    Українську федерацію гімнастики викидають з приміщення