5.ua

У Києві планують повернути "евакуатори" та ввести паркувальних інспекторів-контролерів

    "Київтранспарксервіс" запускає пілотний проект в центрі столиці по заміні нинішніх паркувальників інспекторами-контролерами з метою відмови від готівкових розрахунків.


    Про це 24 листопада повідомив виконуючий обов'язки директора підприємства Андрій Воробйов.

    За його словами, така ініціатива закладена в загальноміській концепції розвитку паркувального простору Києва, яка вже прийнята за основу транспортної комісією Київської міської ради.

    Як повідомлено, інспектори підприємства не матимуть права збирати оплату за послуги паркування, і будуть тільки контролювати виконання правил паркування та оплати за неї, а також складати протокол про адміністративне порушення з відповідною фото фіксацією авто порушника.

    Пілотний проект буде проводитись на ділянці вул. Пушкінська - Прорізна - Городецького - площадь Франка - Заньковецької - Лютеранська.

    "Водій зобов'язаний буде ставити автомобіль відповідно з розміткою та дорожніми знаками, оплачувати парковку і, при оплаті через паркомат або шляхом купівлі паркувального талона, розмістити чек, або талон, в нижньому кутку лобового скла, забезпечивши видимість документа для перевірки. Також можна оплатити паркування за допомогою мобільного телефону. У цьому випадку контролери будуть мати можливість перевірити за допомогою електронних пристроїв оплату за паркування", - зазначив Андрій Воробйов.

    За його словами, концепція також пропонує установку платіжних терміналів на парковках з можливістю не тільки платити за парковку, а й поповнювати інші рахунки - мобільного зв'язку, комунальних платежів і т.п.

    Протоколи про несплату за паркування інспектори "Київтранспарксервісу" будуть направляти на розгляд адміністративної комісії КМДА, яка буде приймати рішення про стягування штрафу з автовласника. Щоб покрити територію контролю у 6227 паркомісць знадобиться півсотні контролерів.

    У Києві на сьогоднішній день встановлено 87 паркоматів, а на майбутнє з урахуванням збільшення кількості паркомісць їх кількість необхідно буде довести до п'ятисот.

    Серед проблемних питань таких нововведень, "Кіевтраспарксервіс" називає необхідність очікування порушника для складання протоколу, і в зв'язку з цим концепцією пропонується проводити фіксацію порушення та складання протоколу без присутності водія. Крім того, на сьогоднішній день адміністративний кодекс забороняє складати протокол на власника транспортного засобу, а не на водія, і "Київтранспарксервіс" звернувся до влади із законодавчою ініціативою врегулювати це питання.

    Планується повернути можливість евакуації автомобілів.

    Крім цього, як повідомив глава підприємства, концепція пропонує передати місцевим адміністраціям повноваження щодо контролю за дотриманням правил зупинки і стоянки та розміщенням на паркувальних майданчиках, а також надати їм повноваження блокування транспортних засобів, у разі не сплати раніше накладеного штрафу протягом 30 днів.

    Підприємство також готує до проведення інвестиційний конкурс із залучення інвестора для впровадження зазначеної концепції.
    Попередній матеріал
    Росіяни готують для війни на Сході "малі групи" бойовиків
    Наступний матеріал
    В Донецьку снаряд влучив у маршрутку: є жертви, багато поранених