відкриті джерела

ЦТС: "Залізничний лічильник" моніторитиме реальну пропускну здатність лінії Комиш-Зоря – Волноваха

    Надалі планується моніторинг й інших ділянок, де будуть виникати складнощі з вантажоперевезеннями в пікові періоди

    Центр транспортних стратегій запускає новий проект – "Залізничний лічильник", за допомогою якого будуть моніторити реальні показники пропускної здатності залізничної інфраструктури України. Про це йдеться у повідомленні на сайті ЦТС.

    Перша ділянка в зоні контролю – вантажні перевезення на перегоні Комиш-Зоря – Волноваха. Перегон наразі залишається єдиним залізничним сполученням зі станціями Маріупольського вузла. Це створює критичний вплив на роботу промислових підприємств Маріуполя, а тому збільшення пропускної спроможності залізниці на даному відрізку має вкрай важливе значення для промислового центру Приазов'я і загалом для економіки України.

    Нещодавно тут, на перегоні на перегоні Розівка – Зачатівська були проведені ремонтні роботи. Було укладено понад 17 км залізничної колії, встановлено чотири комплекти стрілочних переводів та обладнано три низькі платформи. На значимість цих робіт вказує те, що відкривати перегін приїхав особисто прем'єр-міністр Володимир Гройсман.

    Після запуску перегону пропускна здатність на даному напрямку, за словами голови ПАТ "Укрзалізниця" Войцеха Балчуна, повинна збільшитися до 58 поїздів на добу. "Орієнтовні обсяги перевезень на напрямку найближчим часом складуть близько 1,6 тис. вагонів на добу або 29 пар поїздів, з яких 5 пасажирських, решта – вантажні", – інформував Балчун. У перспективі ж УЗ розраховує вийти на пропускну здатність на даному напрямку до 84 поїздів (42 пари).

    Поки ж в Маріуполі констатують, що залізниця далека від таких показників. Так, раніше гендиректор Маріупольського металургійного комбінату імені Ілліча Юрій Зінченко заявив, що після розширення перегону Камиш-Зоря – Волноваха УЗ не змогла забезпечити пропуск 22 вантажних поїздів на добу.

    Запускаючи "Залізничний лічильник", ЦТС має намір акцентувати увагу на таких "вузьких горлечках" залізниці. Надалі планується моніторинг й інших ділянок, де будуть виникати складнощі з вантажоперевезеннями в пікові періоди.

    Попередній матеріал
    ДТП у Києві: таксист знепритомнів за кермом і протаранив дві автівки – фото
    Наступний матеріал
    "Бізнес на крові": У Росії організовують "туристичні тури" в ОРДО – Тимчук
    Теги: