Ціна на рекламу в метро зросте втричі

    Тариф на проїзд - зменшиться, а от ціна на рекламу в метро зросте. Метрополітен хоче збільшити її вартість щонайменше втричі.
    Нині квадратний метр рекламної площі коштує 25 гривень. Якщо ж нові тарифи затвердять, то рекламодавцям доведеться викласти вже близько ста гривень за метр.

    За рахунок цих коштів метрополітенівці сподіваються зменшити розмір дотацій із бюджету столиці. Адже, нових тарифів на проїзд у підземці - гривня сімдесят копійок - вистачить лише на виплату заробітних плат працівникам метро. Тож купівлю нових вагонів, ремонт та будівництво доведеться взяти на себе міському бюджету.  
    Попередній матеріал
    Метро Києва лякає чергами, якщо знизиться вартість проїзду
    Наступний матеріал
    Газову декларацію має ухвалити сьогодні Європарламент
    Теги: