Вантажні напіввагони
Вантажні напіввагони
Фото з відкритих джерел

Скарашевський: Піднімати тарифи для українських виробників-експортерів – надшкідницька політика УЗ

    На думку експерта, замість чергового підвищення внутрішніх тарифів "Укрзалізниці" варто було б оптимізувати свою видаткову частину

    Бажання топ-менеджменту "Укрзалізниці" компенсувати втрати від зниження транзитних перевезень з Росії за рахунок підняття тарифів для українських виробників-експортерів призведе до згубного впливу на національну економіку. Таку думку в ефірі телеканалу "112 Україна" висловив економічний експерт Віктор Скарашевський, передає "МінПром".

    "Ні в якому разі не можна вирішувати проблему з транзитом за рахунок українських виробників-експортерів. Якщо підвищити, наприклад, тарифи на внутрішні перевезення, то все одно це призведе до зменшення експорту, це приведе до зменшення надходжень валютної виручки в Україну. Це, природно, призведе до ще більш сильної девальвації гривні. А девальвація призведе до інфляції. А інфляція призведе до зменшення купівельної спроможності", – зазначив він.

    Експерт назвав таке бажання топ-менеджменту УЗ недалекоглядною політикою: "Це надшкідницька політика. Замість того, щоб переглянути, зробити більш гнучкими тарифи на транзит, щоб все ж таки залучити втрачені вантажопотоки з Росії, вони хочуть вирішити ці проблеми за рахунок українських виробників.

    Крім того, Скарашевський наголосив, що замість чергового підвищення внутрішніх тарифів "Укрзалізниці" варто було б оптимізувати свою видаткову частину.

    "Ми весь час чуємо про значні та великі скандали із закупівлі, наприклад, палива за цінами набагато вищими за ринкові, матеріалів, товарів та інших моментів. Це зловживання на мільярди гривень. Не потрібно ніяких додаткових інвестицій, просто – навести порядок всередині самої УЗ. Але, природно, це буде означати втрати для багатьох зацікавлених осіб, які беруть участь у цих непрозорих і незрозумілих закупівлях. Набагато простіше свою нерозторопність і шкідництво компенсувати підвищенням тарифів на вантажоперевезення. Знову повторюю, за рахунок виробників, експортерів та українських громадян, в кінцевому підсумку ", – впевнений експерт.

    При цьому він зауважив, що "Укрзалізниця", будучи монополією, абсолютно не допускає конкуренції і пов'язав таку тарифну політику з тим, що в компанії "немає повноцінного керівництва, там весь час виконуючий обов'язки".

    "У них менше відповідальності, ніж у керівника з повноцінним контрактом", – резюмував експерт.

    Попередній матеріал
    Наслідки "хіматаки" у Криму: можливі кислотні дощі
    Наступний матеріал
    Тука назвав прізвища тих, кому була вигідна ліквідація Захарченка
    Теги: