Олександр Коленков
фото Укрінформ

Попри всі зусилля, прогрес у подачі вагонів на підприємства ГМК майже непомітний – Каленков

    З його слів, третина підприємств ГМК досі не забезпечена навіть на 10%, тоді як цілий кластер приватних підприємств продовжує стабільно забезпечуватися на 90-100%

    Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" констатує за підсумками другої третини серпня 2017 року відсутність прогресу щодо забезпечення підприємств українського гірничо-металургійного комплексу (ГМК) піввагонами філії ЦТЛ "Укрзалізниці". Про це повідомив голова асоціації Олександр Каленков, передає UAprom.info.

    "Якщо коротко – ситуація стабільно погана. За минулі 10 днів, незважаючи на всі наші зусилля домогтися поліпшення ситуації, прогрес у подачі вагонів на підприємства ГМК майже непомітний – ті ж 18%", – цитує видання заяву Каленкова.

    З його слів, третина підприємств ГМК досі не забезпечена навіть на 10%, тоді як цілий кластер приватних підприємств продовжує стабільно забезпечуватися на 90-100%. "Дивно, але чомусь УЗ дуже любить будівельні вантажі. Можна прямо в центральному офісі повісити плакат "Щебінь – наше все!" А від ГМК одні проблеми – кричать, щось вимагають, "працювати" заважають", – зазначив він.

    Як зазначив чільник "Укрметалургпрому", виробнича програма серпня багатьох гірничорудних та металургійних підприємств буде провалена, а обсяг недоотриманої виручки, за попередніми прогнозами, досягне $100 млн.

    "Таке зневажливе ставлення до вітчизняних рударів та металургів, які за підсумками п'яти місяців 2017 року забезпечили 27% валютних надходжень у країну, викликає повне здивування. Адже зриви планів відвантаження продукції ГМК не пройдуть безслідно для економіки України, оскільки ГМК є базовою галуззю і багато в чому визначає динаміку зростання в суміжних секторах економіки країни. Саме тому дуже необхідна пильна увага державних діячів до цієї проблеми, не можна закривати очі на хаос у державній монополії, на яку припадає 54% всіх вантажоперевезень країни", – наголосив він.

    Каленков закликав УЗ забезпечити рівномірне забезпечення піввагонами окремих вантажовідправників України на рівні 35% від їх середнього фактичного навантаження. "Парк державний і кожен вантажовідправник має таке ж право на його використання, як і усі інші вантажовідправники України", – вважає глава об'єднання підприємств.

    Водночас, він відзначив, що у питання помітні деякі певні поліпшення: "Наскільки нам відомо, в УЗ зараз змінюється порядок управління порожніми вагонопотоками, і до питання намагаються залучати людей досвідчених і відповідальних, так що в останню добу навіть помітні деякі поліпшення. Що з цього вийде, на даний момент сказати складно, але поки точно ясно, що це ще не той результат, на який ми розраховували і про який говорив Володимир Гройсман, коли ставив завдання Євгену Кравцову розібратися з проблемою корупції та зловживань в розподілі парку вагонів УЗ".

    Керівник "Укрметалургпрому" резюмував: "З огляду на те, що проблема дефіциту парку вантажних вагонів та його розподілу з незрозумілих для нас причин так і не увійшли до Топ-10 першочергових завдань Кравцова, закликаю Кабінет міністрів України і Комітет з питань промислової політики в екстреному порядку взяти цю ситуацію під суворий контроль. Промисловість хоче бачити від УЗ конкретний результат, а не слова і обіцянки, які мають властивість розчинятися в повітрі разом з безславною відставкою "попередників".

    Попередній матеріал
    У Брюсселі урочисто підняли Державний прапор України
    Наступний матеріал
    Не допустити проукраїнських настроїв: окупанти посилюють контроль
    Теги: