"Укрзалізниця" запланувала підвищення тарифів на вантажні перевезення на 25% щорічно. Така ініціатива перевізника дещо збентежила промисловців, адже вони поки не побачили великого прогресу щодо ефективності роботи компанії.
Про таке заявив голова об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков, передає "112 Україна".
"Понад 43% вантажів, які перевозить "Укрзалізниця", – це вантажі гірничо-металургійного комплексу…Щодо цього рішення "Укрзалізниці" підвищити тарифи, воно трохи насторожує, тому що за останній рік ми не побачили великого прогресу щодо збільшення ефективності роботи УЗ", – прокоментував Каленков.
Також експерт нагадав, що останнє підвищення тарифів з боку УЗ на 15% у жовтні 2017 року стало не єдиним моментом, який вплинув на здорожчання перевезень.
"Насправді, торік з лютого у нас відбулася так звана лібералізація вагонної складової. "Укрзалізниця", як основний гравець на ринку, отримала можливість підвищувати ціни на вагони без узгодження з іншими міністерствами і відомствами. Ціни на ринку, відповідно, теж зросли, і не тільки на вагони "Укрзалізниці", але й на вагони приватного парку. У зв'язку з цим витрати вантажовідправників зросли на 35-40%", – констатує представник промисловців.
За словами Каленкова, загалом торік вантажовідправники заплатили "Укрзалізниці" на 20 млрд грн більше, ніж у 2017 році.