Муса Магомедов
Муса Магомедов
Facebook / Муса Магомедов

Підвищення залізничних тарифів може зіграти злий жарт з АКХЗ – гендиректор

    Магомедов висловив упевненість в тому, що "такі глобальні рішення як підвищення тарифів на залізничне перевезення" повинні прийматися після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості і АПК України

    Такі глобальні рішення, як підвищення тарифів на залізничне перевезення повинні прийматися після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості та АПК України. Про це на своїй сторінці у Facebook написав генеральний директор Авдіївського коксохімічного заводу Муса Магомедов, коментуючи наказ Мінінфраструктури про збільшення залізничних тарифів вантажного перевезення на 22,5%.

    "Такий величезний рівень підвищення тарифів монополіста викликає подив і цілий ряд питань. Зокрема, для чого УЗ так агресивно підвищувати тарифи, якщо на сьогоднішній день, навіть при наявності достатньої кількості коштів, існуючі проблеми в УЗ не вирішуються?! Для того, щоб і далі безболісно працювати в умовах непрацюючих формульних контрактів щодо палива, закривати очі на проблеми в розподілі парку піввагонів, не шукати додаткові вантажопотоки, не вести системну роботу щодо зниження збитковості сегмента пасажирських перевезень, при цьому щорічно підвищувати адмінвитрати на двозначні цифри? І те, що я ніяк не можу зрозуміти – при наявності грошових коштів не виконувати інвестиційну програму, затверджену Кабінетом міністрів України?!", – зазначив Магомедов.

    Він зазначив, що нові тарифи "можуть зіграти злий жарт" як із АКХЗ, так і з багатьма іншими підприємствами країни. "Перебуваючи у прифронтовому положенні ми довгий час працювали з перебоями, і тільки з травня цього року стали нарощувати виробництво коксу зі 140 тис. тонн до 250 тис. тонн. на місяць. І це нам коштувало величезних зусиль, в т. ч. у частині досягнення конкурентоспроможної собівартості!", – заявив гендиректор АКХЗ і додав: "Хотілося б, щоб "Укрзалізниця" також боролася за збільшення обсягів перевезень при збереженні мінімально можливих тарифів, як ми за обсяги виробництва з мінімально можливою собівартістю, в такому випадку ми збережемо досягнуті обсяги виробництва, а УЗ – вантажну базу і доходи".

    Магомедов висловив упевненість в тому, що "такі глобальні рішення як підвищення тарифів на залізничне перевезення" повинні прийматися після ґрунтовної оцінки можливих негативних наслідків для промисловості і АПК України. "Та й поспішати з цим питанням немає чого – грошей і доходів після двох індексацій у 2015-2016 рр. (сумарно +49,5%) більше ніж достатньо і для фінансування поточної діяльності, і для інвестицій", – заявив він.

    Він також висловив надію, що цього разу Кабмін змусить монополіста "зайнятися вирішенням вже перезрілих операційних проблем і виконанням майже безнадійно проваленої інвестиційної програми 2017 року".

    Попередній матеріал
    Невідворотні наслідки: на хімзаводі у Г'юстоні прогриміли два вибухи – є постраждалі
    Наступний матеріал
    "Повітряна" доставка піци, напоїв, донорської крові: як у світі використовують дрони
    Теги: