Протягом 4 червня на сайті Оbozrevatel проходило опитування на тему "Які обіцянки політиків ви вважаєте найбільш цинічними?". Відповідно до його результатів, багато українських громадян вже помічають популізм в обіцянках щодо завершення війни на Донбасі (27% голосів) та нормалізації відносин з Росією (22%).
Значно менше виборців вважають цинічними обіцянки знищити корупцію (13%), законодавчо закріпити статус російської мови (13%) та збільшити зарплати й пенсії (8%).
"Водночас лише 1% тих, хто проголосував, усвідомлює, що піаритися політики можуть і на екологічних проблемах", – наголошує видання.
В Євросоюзі екологія вже кілька років поспіль входить у Топ-5 ключових проблем, які порушуються у програмах усіх політичних сил. В Україні ж екологічна тематика використовується переважно для боротьби з бізнес-конкурентами або для вимагання професійними активістами грошей у підприємців, йдеться у матеріалі.
Зазначається, що поступово "зелена" тема входить і в політичну сферу – її вже активно використовують під час виборів до органів місцевої влади. Щодо парламентської кампанії, яка просто зараз розгортається в Україні, експерти прогнозують також спроби піару на проблемах екології в мажоритарних округах.
Адже це тема, на якій легко спекулювати, маніпулювати емоціями та страхами людей. До того ж українці, згідно з результатами опитування Оbozrevatel, й досі довіряють екологічним активістам.