5.ua

Новації столичних чиновників призвели до помилок у квитанціях і черг

    Кияни стали жертвами новацій чиновників і тепер стоять у чергах, щоби сплатити комірне. Платіжки за комунальні послуги, кажуть, вже третій місяць поспіль отримують запізно, тож втрачають знижку, та час – у касах "Ощадбанку".


    Щомісяця кияни поспішають сплатити за комунальні послуги до 20 числа, щоби отримати знижку. Це мінус 10 відсотків. Утім у жовтні платіжки принесли запізно.

    В "Ощадбанку" нашвидкуруч приклеюють свіжі оголошення – мовляв, панікувати нема чого, а заплатити за пільговим тарифом можна до 30 жовтня.

    Декого ще й змушують платити за гарячу воду, якої не було. Керівник ЖЕКу в Голосіївському районі переконує – провинилися не вони, а "Ощадбанк".

    Черги і неправильні рахунки – через друк нових квитанцій, кажуть у КМДА. В обчислювальний центр надходять всі гроші, які кияни перераховують за спожиті послуги. Збій виник, коли з середини минулого місяця людей перевели на новий тип розрахунків. Той, хто дає тепло, гарячу і холодну воду – той і напряму отримує гроші. Тобто – "Київенерго" та Водоканал.

    Але пояснити, чому у жовтні окремі "щасливчики" отримують платіжки аж за серпень, чиновники не можуть.

    Звільнити тих, хто не може вчасно надрукувати квитанції вже пригрозив столичний голова Віталій Кличко. У наступному місяці без новацій все одно не минеться. У листопаді вигляд квитанцій зміниться втретє, а за холодну, гарячу воду та прибудинкову територію кияни платитимуть за трьома різними рахунками.

    Попередній матеріал
    СБУ посилює блокпости навколо Києва через активізацію путінських спецслужб
    Наступний матеріал
    Мінкульт розслідує руйнування стіни Софії Київської
    Теги: