Реконструкцію шулявського шляхопроводу майже завершили столичні архітектори. Однак поки що - лише на папері. Проект реконструкції передбачає розширення естакади до 8 смуг руху, облаштування правоповоротного з`їзду з проспекту Перемоги на вулицю Гетьмана та лівоповоротний з`їзд з вулиці Довженка на проспект Перемоги.
Володимир Воробйов, директор інституту "Київдормістпроект": "К построенной транспортной развязке существующей мі не разрушая ее добавляем какие-то новіе направления тем самім увеличивая пропускную способность процентов на 30-40".
Завершитися проектні роботи мали вже цьогоріч, однак у міста забракло коштів для їхнього фінансування. А от саме будівництво не розпочнеться, доки Фонд держмайна не дозволить зносити сталеварний цех заводу "Більшовик", який став на шляху розв`язки.
Георгій Глінський, директор КК "Київавтодор": "Нас цікавить щоби державні оцінювачі визначили скільки треба відшкодувати і заклали в кошторис і відшкодували цю вартість. Зараз якраз це питання вирішується".
Нині орієнтовна вартість будівництва разом із відшкодуванням державі становить 400 мільйонів гривень. Головний біль - "де їх взяти" - місто відкладає до 2012 го. Адже будівництво, яке триватиме близько двох років, почнуть не раніше футбольного євро.
Георгій Глінський, директор КК "Київавтодор": "Після того, як завершиться чемпіонат, ми можемо приступати і це буде літо це буде будівельний сезон для виконання цих робіт".
Не такі оптимістичні столичні активісти. Вони невдоволені офіційним проектом реконструкції шляхопроводу. Кажуть, його вистачить щонайбільше на п`ять років, доки не збільшиться кількість автівок. Натомість пропонують свою схему розв`язки.
Віктор Петрук, автор схеми: "Три уровня с кольцом в среднем уровне саморегулируемом. но движение по кольцу осуществляется по часовой стрелке. это значительно уменьшает количество автомобилей пересекающихся в одном уровне, увеличивает пропускную способность и уменьшает аварийность".
Щоби довести дієздатність схеми - з паперу її пененесли на асфальт. Крейдою зробили розмітку та запросили п`ять десятків добровольців - покружляти імпровізованим шляхопровідом упродовж трьох годин.
Автори офіційного проекту до цієї схеми ставляться скептично. Кажуть, щоби збудувати таку розв`язку необхдіно повністю зруйнувати нинішню. А це зупинить місто щонайменше на п`ять років.
Володимир Воробйов, директор інституту "Київдормістпроект": "Схема движения по этой развязке она вызывает сомнения у специалистов в области безопасности. она раза в три дороже. Хотелось бы что-то другое там придумать. Но к сожалению уже построена развязка типа клеверного листа".
Та поки що обидві ідеї реконструкції лишаються лише ідеями. За попередніми підрахунками, дефіцит бюджету-2010 становитиме близько двох мільярдів гривень. Бодай крихти від бюджетного пирога на завершення проектних робіт годі й чекати.
Світлана Одаренко, Олена Сорокіна та Юрій Усік, "5-й канал!.