Зниження тарифів, підняття зарплат, заможність для кожного українця – чим ближчим стають вибори Президента, тим більше обіцянок роздають політики громадянам, повідомляє "24 канал".
Відзначається, що при цьому щоразу технології виманювання голосів стають все більш витонченими та цинічними. Кандидати на головне крісло в країні змагаються в основному не своїми програмами, а порожніми обіцянками, особливо в економічній сфері, боротьбі з корупцією та темі поліпшення екології, вважають політтехнологи.
"Грати в популізм під час виборчих кампаній можна за всіма темами, до яких чутливі певні категорії людей. Ось ми говоримо про екологію, це загроза життю і здоров'ю. Для цинічних політиків це теж дуже вдалий майданчик для маніпуляцій", – цитує видання слова політолога Михайла Бассараба.
На думку політолога Валентина Гладких, у боротьбі з голоси кандидати задіють усі ресурси.
"Кандидати почнуть їздити по регіонах, кандидати почнуть зустрічатися з місцевими громадами. У Маріуполі будуть розповідати про необхідність посилення екологічних стандартів. В іншому місці будуть розповідати про необхідність обмеження використання там якихось пестицидів. Політики розповідають те, що від них хочуть почути", – впевнений він.
І як зауважують політологи, обрані технології працюють. Спочатку соціологи досліджують, що саме людей в певному регіоні турбує, а потім політики про це говорять. Обіцяють виправити. Тому до відвертих популістських гасел експерти радять ставитися дуже обережно. Адже, як показує досвід, виконувати такі обіцянки політики не збираються.